Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkaart mt foto

13-6-2010 9:18:50
Hallo,

Ik ben op zoek naar sites waar ik mooie fotokaarten kan laten maken als ons trouwkaart.
Iemand van jullie enig idee....
Aslvast bedankt

Ashley
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1092

Tine
7-8-2010
 Meld misbruik13-6-2010 9:55:53

Op Poobies kun je ze zelf maken en dan laten afdrukken. Misschien een ideetje?

Tine
07/08/2010

natacha
14-8-2010
 Meld misbruik13-6-2010 19:53:32

ik heb da gedaan op kaartje2go zijn goedkoper dan poobies

Kim
27-8-2010
 Meld misbruik13-6-2010 20:44:40

Ik heb een kaart met foto's gemaakt via http://www.postxl.nl/ . Is iets goedkoper dan poobies en werkt gemakkelijker.

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik14-6-2010 9:20:13

Wij hebben onze uitnodigingen laten maken bij www.cartarosa.be.

En dit is super goed meegevallen. Je kiest een ontwerp op de website (wij hadden het stripalbum van Suske en Wiske) en dan pas je de teksten aan. De foto's moet je wel zelf maken en doorsturen.
We hebben deze gewoon door een goede vriendin met een digitale camera laten maken. Zij passen deze foto's zelf aan, ook als ze te donker zijn ofzo. En ook de prijs valt heel goed mee.
En nog een voordeel, je krijgt er ook enveloppes bij en deze hebben de afmetingen van een genormaliseerde zending. Dus je moet niet te veel geld aan postzegels uitgeven! ;-)

En we hebben niets dan leuke reacties op onze uitnodiging gekregen. Als je wil, stuur ik je ze eens per mail door.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...