Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gezocht : huwelijksmagazines regio deurne

13-6-2010 12:51:32
Hallo,
is er iemand in de ruime regio deurne die nog huwelijksmagazines heeft liggen en er niets meer mee doet ? Ik kom ze graag tegen een zacht prijsje halen. In de winkel zijn ze zoooooo duur ! Alvast bedankt !

Maria
8-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 729

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik13-6-2010 14:06:46

Ik woon in Berchem en heb er 2 liggen. Zou ze wel graag bijhouden tot na m'n trouw (7aug) maar daarna mag je ze hebben als je wil, gratis uiteraard.

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik13-6-2010 14:37:55

Ik heb er ook liggen, ben van Deurne. Zal eerst even vragen aan mijn zus of zij ze wil hebben (zij gaat ook trouwen), maar anders mag je ze komen ophalen.
Stuur anders even een priveberichtje?

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik13-6-2010 14:56:19

Idem hier, heb 'n overvolle, uitpuilende zak en 'n andere. Beiden mag je ze hebben, gratis (vind wat grof om daarvoor nog geld te krijgen). Maar liefst pas binnen 6 weken, want je weet nooit dat ik nog ff iets inspiratie wil opdoen ofzo hé op de valreep. Ben van Antwerpen centrum, dus als je na 24 juli ff seintje geeft, kan je ze ophalen (ben allang blij da'k er iemand plezier mee kan doen, ipv weg te moeten gooien).

Maria
8-7-2011
 Meld misbruik13-6-2010 19:56:26

Kathleen, wij zijn op vakantie tot 17 juli ik zal je daarna effe contacteren, alvast bedankt.
Hannelore, ook bedankt voor je reactie, jou contacteer ik graag ergens half augustus.
Lieve, het lukt me niet je een pb te sturen, kan jij me aub effe mailen op lpct1980@hotmail.com ? groetjes !

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik14-6-2010 9:40:04

Hey, mijn zus wil ze toch graag hebben, maar zie dat er meerdere mensen zijn die ze je kunnen aanbieden, dus dan is 't ook opgelost he :)

Veel voorbereidingsplezier nog!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...