Terug naar overzicht
Ik woon in Berchem en heb er 2 liggen. Zou ze wel graag bijhouden tot na m'n trouw (7aug) maar daarna mag je ze hebben als je wil, gratis uiteraard.
Ik heb er ook liggen, ben van Deurne. Zal eerst even vragen aan mijn zus of zij ze wil hebben (zij gaat ook trouwen), maar anders mag je ze komen ophalen. Stuur anders even een priveberichtje?
Idem hier, heb 'n overvolle, uitpuilende zak en 'n andere. Beiden mag je ze hebben, gratis (vind wat grof om daarvoor nog geld te krijgen). Maar liefst pas binnen 6 weken, want je weet nooit dat ik nog ff iets inspiratie wil opdoen ofzo hé op de valreep. Ben van Antwerpen centrum, dus als je na 24 juli ff seintje geeft, kan je ze ophalen (ben allang blij da'k er iemand plezier mee kan doen, ipv weg te moeten gooien).
Kathleen, wij zijn op vakantie tot 17 juli ik zal je daarna effe contacteren, alvast bedankt.Hannelore, ook bedankt voor je reactie, jou contacteer ik graag ergens half augustus.Lieve, het lukt me niet je een pb te sturen, kan jij me aub effe mailen op lpct1980@hotmail.com ? groetjes !
Hey, mijn zus wil ze toch graag hebben, maar zie dat er meerdere mensen zijn die ze je kunnen aanbieden, dus dan is 't ook opgelost he :) Veel voorbereidingsplezier nog!