Terug naar overzicht
hallo jennifer, nee dat vind ik niet te vroeg. wij geven onze openingsdans om 23:00 (om 21:00 komen de gasten van het avond feest) ik kan best begrijpen dat je haar er graag bij hbet. gewoon doen hoe jullie het graag hebben. het is jullie trouwfeest!!!!!) geniet ervan tania 19/06/2010
Ik denk dat het juist goed is om de openingsdans wat vroeger te doen. Anders zit iedereen lang aan tafel en moet men lang wachten om te beginnen dansen. Velen worden dan wat moe en spreken over naar huis gaan. Als je vroeger op de avond alles in gang zet, dan staat iedereen op de dansvloer en wordt er niet gedacht aan naar huis gaan :)
Hallo, Wij zijn met ons avondfeest al om 17 uur begonnen omwille van dezelfde reden. Wij hebben 4 grootouders die in de 80 jaar zijn en we wilden ook dat ze zoveel mogelijk van het feest konden meemaken! Wij hebben onze openingsdans gedaan rond 22u. Ik heb er geen enkel nadeel van gemerkt! Groetjes, Natalie.
die van ons staat gepland om 22u. 22.30u. dus geen enkel probleem volgens mij!! succes
bij ons gaat het ook vroeg zijn met de simpele reden dat wij beide verpleegkundigen zijn en graag hadden dat onze collega's die de dag erna vroegdienst hebben er ook kunnen bijzijn!
Beste Jennifer, Samen met mijn vriendin geef ik danslessen aan paren die gaan trouwen. We verzorgen ook video opnamen van de openingsdans op het bruiloftsfeest. Over het algemeen zie je dat trouwparen de openingsdans dansen na een periode van 30 min tot 1,5 uur inloop. 22:30 is zeker niet te vroeg. Hangt af van hoe laat de avond begint. Uiteindelijk bepaal jij hoe laat je je openingsdans doet, samen met je aanstaande het is tenslotte jouw bruiloft :) Groetjes, Vincent
dat is zeker niet te vroeg, ook wij hebben onze openingsdans gepland om 22h30 (en ben nogal een stipte )
Neen hoor, wij hadden ook rond die tijd de onze! Zeker niet aan twijfelen. Gwen
Die van ons is gepland om 23u30 omdat we zoveel gasten hebben en die allemaal eten moeten krijgen. De gerant van de zaal zei dat dat eigenlijk al heel laat is maar het kan nu eenmaal niet anders.