Terug naar overzicht
hallo ik denk aan een serveiveltocht. dit wouden ze bij mij ook eerst doen. totdat mijn schoonzus zei dat ze drie maand zwanger was. oef!! want dan had ik vandaag stijf geweest hihihi veel succes. ik zal die dag het jawoord geven! spannend allemaal. ma geniet ervan want zoals ze zeggen dat je trouwdag snel voorbij is. zo heb ik het ook ervaren met de vrijgezellenavond van gisteren! groetjes tania 19/06/2010
Oohh allemaal kei spannend. Ja iets van een survivaltocht, adventuretocht, ... iets actiefs in ieder geval. Bij mij doen mijn vriendinnen ook heel geheimzinnig :-) Ze zouden al bezig met mijn outfit en deze is pas 16 oktober. Veel plezier alvast!!
Hey! Ook wij hebben volgende zaterdag onze vrijgezellendag! En ook wij komen 's avonds samen om dan de nacht door te trekken ;-) We kennen wel elkaars programma! Ook superleuk hoor. In elk geval weet ik dat ik een lang kleed met afrikaanse prints of toch afrikaans getint moet aandoen, liefst platte schoenen en m'n zus komt m'n haar "in de juiste plooi" leggen. 't Is me dus een raadsel.... Maar dat maakt het nog zo spannend en 'k kijk er echt naar uit! In elk geval veel plezier volgend weekend!! En geniet nadien nog van de laatste voorbereidingen. Grts Natalie