Terug naar overzicht
Dag Davy, Ik ben zelf geen vaste dj in die zaal maar kom er wel geregeld. Ik kan je alvast vertellen dat je zeker een heel goede keuze gemaakt hebt om jullie feest op deze locatie te laten doorgaan. Als je wil kan je me steeds een mailtje sturen en kan ik voor jullie een offerte opmaken. Je kan ook alvast eens kijken op onze website www.partysound.be Vriendelijke groeten, Bart
Beste Davy, Mag ik jullie met enige fierheid onze eigen website voorstellen www.studiohappymusic.be... neem gerust een kijkje....wij stellen dit ten zeerste op prijs...vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...wij komen enorm veel in Salons Caipirinha...Mvg Dierk Van Paemelen
wij trouwen op 13 augustus en hebben studio happy music genomen we moeten nog afwachten wat het gaat worden maar ik heb al allemaal zeer goede reactie s gehoord van mensen die hun genomen hebben dus zal het wel goed zijn hé. ik zal het u weten zeggen na 13 augustus...
Wij geven ons feest daar ook volgende maand, maar hebben niet voor bovenstaande DJ's gekozen.Wij hebben gekozen voor watts productions. Dit is een huisDJ van kasteel sanderling.We hebben hier alle vetrouwen in.Het is natuurlijk te zien wat genre je wil van muziek...wij willen op het einde goede retro. Bovenstaande Dj van happy music was niet ons ding en hebben we al 2x gehad op andere trouwfeesten. We vonden het niet goed. Als je een liedje aanvraagt heeft hij het niet of draait hij net het begin ervan en dan schakelt hij terug over. Hebben we meegamaakt. jammer... groetjes
Met welke vaste dj's werken ze daar? Wellicht gaan we er volgend jaar ook ons feest geven,we zijn er al enkele keren geweest op huwelijksfeesten,en het was steeds dik in orde... Groetjes, Koen
Hallo, Ik denk niet dat er eigenlijk een vaste dj is die er komt. Zelf kom ik ook regelmatig in de zaal maar er zijn nog wel andere dj's die er komen. De zaal laat jullie volledig vrij in de keuze. Als je info wenst kan je me steeds eens mailen: info@partysound.be Groeten, Bart.
Er zijn wel degelijk Huis-DJ's: sinds mei sta ik nl ook op de lijst:: www.Discobar-Imagine-Music.be . Luc heeft me erop gezet omdat ik daar sowieso reeds veel draai. Studio Happy Music is daar ook Huis-DJ, net als Ludwigs. Groeten DJ Thierry Heldenbergh Melle