Nu Online
Momenteel zijn er 686 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

interesse of niet

14-6-2010 10:13:14
Dag dames,

Ik wil even jullie ongezouten mening weten :-)
Na zelf pas getrouwd te zijn vroeg ik me af of er interesse zou zijn in een weddingplanner.
Ik wil starten als weddingplanner in zelfstandig bijberoep maar voor mensen die het financieel niet zo geweldig hebben en toch een mooi feest willen. Zou hier interesse genoeg voor zijn?
Laat de reacties maar komen.

Met vriendelijke groeten,

Christel

christel
5-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1448

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik14-6-2010 10:21:06

Hey Christel,
Kun je eerst eens uitleggen wat een weddingplanner doet? Welke voorbereidingen kan je als koppel nog doen? En wat doet de weddingplanner?

christel
5-6-2010
 Meld misbruik14-6-2010 10:33:59

Elke weddingplanner heeft zijn manier van werken.
Bij mij zou het gaan als volgt,
eerst een kennismakend gesprek, waarbij ik weet wat het koppel zou willen, om van hun dag de droomdag te maken.
vervolgens vraag ik het totale budget voor de hele dag.
Ze kiezen zelf welke voorberidingen ze aan mij overlaten en welke niet.
VB: er zijn koppels die van begin tot einde laten regelen, er zijn er ook die enkel het avondfeest laten regelen op kwestie van zaalkeuze,eten en aankleding.
Ieder koppel beslist zelf waarvoor hij iemand wil inschakelen e.

Groetjes

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik14-6-2010 10:56:13

Eerder werd hier de vraag nog gesteld, moet maar eens zoeken...

Toen al was het duidelijk dat meerderheid van dames hier niet gewonnen zijn voor dat idee. Ook ik zou het niet doen...
't Kost alleen maar geld dat je kan besparen en je mist al de fun van de voorbereidingen. Voor mensen die echt niets/weinig tijd hebben, is het een oplossing, maar die gaan dan eerder naar gevestigde waarden die al zoveel ervaring op hun palmares hebben staan, zodat ik kansen klein acht voor beginner met als ervaring: "eigen trouw".

frida
6-2-2010
 Meld misbruik14-6-2010 11:42:07

hey, Ik zou voor geen geld ter wereld mijn huwelijk uit handen geven.............
Oke wel wat zorgen maar als de dag er is kan je toch zelf zeggen zo heb ik het gewilt en zelf gedaan....

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik14-6-2010 11:42:57

Ik denk dat mensen die het financieel niet geweldig hebben zoals jij omschrijft, geen centen gaan over hebben om een weddingplanner te nemen. Iemand die een budgettair vriendelijk huwelijk wenst, gaat die kost van de weddingplanner liever in iets anders steken...
Ik weet natuurlijk helemaal niet wat een weddingplanner als "fee" vraagt, maar gratis ga je het zeker niet doen he..

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik14-6-2010 11:50:31

ja ik sluit mij een beetje aan bij Kelly .
Ik vind het net leuk om budget vriendelijk alles zelf te regelen :)
zelf dingen ineen knutselen en dergelijke . zou denk ik al dat plezier toch niet willen overlaten aan anderen.

het idee is wel leuk natuurlijk :)

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik14-6-2010 11:52:27

hey,
Ik zou het ook noooit willen.
Zoals kathleen het zegt sluit ik me erbij aan.
1: geld smijt weg
2: je mist de fun van de voorbereidingen van je eigen trouw.
Misschien beter voor mensen die weinig tijd hebben idd, maar ik denk ook dat de meeste hetzelf willen plannen.
groetjes sharon

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik14-6-2010 12:42:07

Op je budget moeten letten en een weddingplanner inschakelen lijken me twee zaken die niet echt te rijmen vallen.
Volgens mij wordt een weddingplanner enkel ingeschakeld door mensen die echt op zoek zijn naar exclusieve ideeën.

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik14-6-2010 17:27:47

Ik zou het ook niet doen.
Ook omdat als er iets zou mislopen, ik het beter kan verdragen als het mijn eigen schuld is, dan dat het de schuld van een ander is.
Ik heb ook wel eens met dat idee gespeeld, maar ik denk dat dat is omdat ik het heel leuk vind m'n eigen trouw voor te bereiden. Een trouw van een ander, iemand met heel andere ideeën, heel andere keuzes en een heel andere smaak, zal een stuk minder leuk zijn te organiseren dan m'n eigen :)

Jessica
5-11-2010
 Meld misbruik14-6-2010 17:57:38

Hoi,

Ik vind het organiseren van mijn eigen trouw heel erg leuk en zou het voor geen geld ter wereld willen missen...Je kijkt echt naar de grote dag uit, omdat je zelf dag in dag uit bezig bent met de verschillende voorbereidingen. Ik heb eigenlijk nog niet het gevoel gehad dat ik een weddingplanner onder de arm moest nemen omdat ik zelf iets niet geregeld krijg...Dus inderdaad...waarom dan daar je geld aan uit geven als je zelf een budgetvriendelijke trouw in elkaar kunt knutselen en ook nog eens de voldoening ervan hebt? Ik denk ook dat een weddingplanner meer iets is voor mensen die grote feesten willen geven en helemaal niet kijken naar een euro meer of minder. Maar natuurlijk kan ik ook mis zijn want ik zou niet weten wat zo'n service kost...

Jessica

Kim
14-5-2010
 Meld misbruik14-6-2010 18:39:36

Hey,

Ik denk wel dat er vraag is naar een wedding planner, maar dan zou ik me wel op een andere doelgroep richten. Zoals al werd gezegd, mensen die krap bij kas zitten, kunnen de kosten van een wedding planner echt wel missen. Je kunt je dan misschien beter richten op mensen die juist wel redelijk tot veel geld in hun droombruiloft willen steken en die wellicht geen tijd hebben om het te organiseren.

succes ermee!

Gr Kim

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik14-6-2010 21:55:02

nu ik net getrouwd ben moet ik je meldden dat ik voor geen geld ter wereld mijn huwelijk zou laten plannen door een andere persoon. tenslotte er is niemand die juist weet wat je wil buiten jezelf, je kan het zo goed mogelijk proberen uit te leggen aan een derde persoon maar toch gaat het net niet dat zijn.
en tenslotte je huwelijk voorbereiden is een geweldig iets, je moet er van genieten en ik kan je verzekeren ik heb er van genoten en dat maakt die dag gewoon des te mooier en specialer!

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik14-6-2010 21:55:06

nu ik net getrouwd ben moet ik je meldden dat ik voor geen geld ter wereld mijn huwelijk zou laten plannen door een andere persoon. tenslotte er is niemand die juist weet wat je wil buiten jezelf, je kan het zo goed mogelijk proberen uit te leggen aan een derde persoon maar toch gaat het net niet dat zijn.
en tenslotte je huwelijk voorbereiden is een geweldig iets, je moet er van genieten en ik kan je verzekeren ik heb er van genoten en dat maakt die dag gewoon des te mooier en specialer!

christel
5-6-2010
 Meld misbruik14-6-2010 22:25:58

Bedankt voor jullie eerlijke meningen, misschien hebben jullie grotendeels gelijk, maar mijn opzet is om die mensen te helpen om toch een mooie dag te hebben met hun kleine budget, wij hadden zelf absoluut geen groot budget en hebben toch de mooiste dag gehad. dat wil ik hen laten zien dat dit echt wel haalbaar kan zijn. De droom kan weer even opgeborgen worden.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...