Terug naar overzicht
Wij hebben de m&m's besteld om onze verloving aan te kondigen aan onze ouders. Ik zou ze zelf niet als bedanking gebruiken, ik was een beetje teleurgesteld in de kwaliteit van de bedrukking van de tekst. Op sommige van de snoepjes was met moeite te lezen wat erop stond. Nu wij hadden fushia en turquoise kleuren gebruikt en misschien waren die iets te donker om de zwarte bedrukking tot zijn recht te laten komen. In elk geval zijn ze heel correct van levering enzo want binnen de week hadden wij ons pakket binnen, alles netjes schokbestendig verpakt dus daarvan zeker geen klachten. Groetje en succes!
wij hebben ze als bedanking gebruikt,in blauw en geel , we hadden een zweeds thema, en ze waren heel mooi , correcte levering, ik zou het zo terug doen
Wij hebben ze als bedanking genomen voor de eretafel, voor de andere tafels had ik zelf iets in elkaar gestoken, omdat ik de m&m's nogal duur vond voor aan iedereen te geven. Maar wij waren heel tevreden! En de mensen vonden het super leuk en origineel, dus zeker doen! Groetjes, Mel
Hey, ik heb er besteld als bedanking. We hebben lichte kleuren genomen (grijs en blauw) en ik vind het heel mooi, de letters komen bij ons ook mooi uit, al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik de (doorschijnende) verpakking nog niet heb durven openen (ik had ze al binnen 1 week nadat ik ze besteld had en dacht dat dat veel langer zou duren). We trouwen op 17/07 en denk dat ik het pas een week voordien ga openen en dan de glazen potjes ga vullen. Ik denk wel dat het heel mooi zal zijn. Groetjes, Ester
wij hadden deze ook als bedankingen in roze en wit en vond het mooi gedaan. iedereen vond het supper leuk gevonden en was goed leesbaar! ze worden wel snel geleverd dus kijk wat uit wanneer je ze besteld :) grts anna
Bij ons kon er amper iets op, met twee lange namen valt er niet veel meer te zeggen... Vond ze ook duur voor wat het is.
idem als Kathleen bij ons! er kan zelfs niet Karolien&Kristien op, vond ik wel jammer... Hebben uiteindelijk bruidsuiker laten maken bij bedankjes.nl, daar kon er veel meer op en pakken goedkoper!!!