Nu Online
Momenteel zijn er 391 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

M&M's

14-6-2010 10:35:21
Heeft iemand dit reeds besteld als bedankingen voor de gasten? Wat vonden jullie er van? Goede kwaliteit?
Is de bedrukking mooi van de M&M's?

Alvast bedankt!

Ellen
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 656

Bieke
2-9-2011
 Meld misbruik14-6-2010 10:38:54

Wij hebben de m&m's besteld om onze verloving aan te kondigen aan onze ouders. Ik zou ze zelf niet als bedanking gebruiken, ik was een beetje teleurgesteld in de kwaliteit van de bedrukking van de tekst. Op sommige van de snoepjes was met moeite te lezen wat erop stond.
Nu wij hadden fushia en turquoise kleuren gebruikt en misschien waren die iets te donker om de zwarte bedrukking tot zijn recht te laten komen.

In elk geval zijn ze heel correct van levering enzo want binnen de week hadden wij ons pakket binnen, alles netjes schokbestendig verpakt dus daarvan zeker geen klachten.

Groetje en succes!

sofie
24-10-2009
 Meld misbruik14-6-2010 12:11:27

wij hebben ze als bedanking gebruikt,in blauw en geel , we hadden een zweeds thema, en ze waren heel mooi , correcte levering, ik zou het zo terug doen

Melissa
8-5-2010
 Meld misbruik14-6-2010 12:54:32

Wij hebben ze als bedanking genomen voor de eretafel, voor de andere tafels had ik zelf iets in elkaar gestoken, omdat ik de m&m's nogal duur vond voor aan iedereen te geven.

Maar wij waren heel tevreden! En de mensen vonden het super leuk en origineel, dus zeker doen!

Groetjes,

Mel

Ester
17-7-2010
 Meld misbruik14-6-2010 13:16:38

Hey,

ik heb er besteld als bedanking. We hebben lichte kleuren genomen (grijs en blauw) en ik vind het heel mooi, de letters komen bij ons ook mooi uit, al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik de (doorschijnende) verpakking nog niet heb durven openen (ik had ze al binnen 1 week nadat ik ze besteld had en dacht dat dat veel langer zou duren). We trouwen op 17/07 en denk dat ik het pas een week voordien ga openen en dan de glazen potjes ga vullen. Ik denk wel dat het heel mooi zal zijn.

Groetjes,
Ester

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik14-6-2010 14:29:47

wij hadden deze ook als bedankingen in roze en wit en vond het mooi gedaan. iedereen vond het supper leuk gevonden en was goed leesbaar!
ze worden wel snel geleverd dus kijk wat uit wanneer je ze besteld :)
grts anna

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik14-6-2010 15:54:08

Bij ons kon er amper iets op, met twee lange namen valt er niet veel meer te zeggen... Vond ze ook duur voor wat het is.

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik14-6-2010 22:00:56

idem als Kathleen bij ons!
er kan zelfs niet Karolien&Kristien op, vond ik wel jammer...
Hebben uiteindelijk bruidsuiker laten maken bij bedankjes.nl, daar kon er veel meer op en pakken goedkoper!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...