Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 4 dagen op de teller ....

14-6-2010 11:18:18
Hallo allemaal

gewoon even om te melden dat , met nog 4 dagen op de teller, de kriebeltjes nu wel echt aanwezig zijn

ik moet nog hard werken deze week om alles, als zelfstandig architect, wat afgerond te krijgen voor we vertrekken , maar mijn gedachten durven al wel eens afdwalen naar de trouw :-) om niet te zeggen constant ...

ik kijk er naar uit ... veel succes aan alle andere bruidjes die as zaterdag trouwen !!

hopen op goed weer !!!

xxx

Els
19-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1013

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik14-6-2010 11:43:08

Geniet ervan want voor je het weet is het al een maand voorbij .

Gwen

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik14-6-2010 11:58:23

hey Els,
voor mij is zaterdag een mindere dag, ik heb een supergroot examen!
Ondanks dat het voor mij een stress- dag zal worden, wens ik jou een prachtige dag toe.
Mag alles verlopen naar wens en heb je het mooi weer mee.
Veel succes met de laatste voorbereidingen of overlopingen.
groetjes Sharon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...