Terug naar overzicht
Hallo, De mijne is gepland voor aanstaande zaterdag. Ik hou mijn hart al vast. Ik moet volledig in het wit (liefst met sexy topje, dat eventueel achteraf niet meer gedragen kan worden) en goeie schoenen klaarstaan om 15u30. Wat er me dan staat te gebeuren, valt af te wachten. Voor een controlefreak als ikzelf zeer moeilijk, maar k heb toch wel een beetje vertrouwen in mijn vriendinnen, allez nu toch nog :-). Groetjes Heidi
Hallo, Je hebt je goed geamuseerd en zag er idd een leuke dag uit! Gwen
Hey heidi, De mijne komt er ook aan nu zaterdag. Ben benieuwd. Hopelijk is hij even leuk als diene van jou Gina. Groetjes
Waar ben je gaan paaldansen? Lijkt me leuk om te doen voor vrijgezellenavond van een vriendin.
Hey Jolien, het paaldansen hebben we gedaan in Geraardsbergen. Als je wil kan ik de gegevens vragen aan mijn vriendinnen. Laat me anders maar iets weten. Dit is m'n mailadres: gina_pelsemacker@hotmail.com Groetjes, Gina
Indien jullie interesse hebben in een workshop paaldans voor vrijgezellen, kan je altijd terecht bij www.polefun.be, doorklikken naar workshops