Terug naar overzicht
Hoi Ellen, Wij zijn naar hetzelfde op zoek voor onze alternatieve viering. We denken er aan om de steen zelf te gieten, want weet echt niet waar we dit zouden vinden... Ben jij toevallig Ellen die ook het feest geeft in het kasteel van Saffelaere? Groetjes
http://www.lettersinsteen.be/site.html Dit is een dame die in Brugge woont, ik passeer er dagelijks op weg naar mijn werk. Het is echt ongelooflijk hoe ze stenen kan graveren.... zeker het contacteren waard, ik weet niet of je ver van Brugge woont natuurlijk...
Hey Kim, Dat ben ik inderdaad :-) Naast het kasteel en de goede herder hebben we ook al de muzikant gemeenschappelijk :-) Hoe vlot het nog met jullie voorbereidingen?
Hey Ellen, :-)) oh jullie hebben ook gekozen voor de Goede Herder en voor Christophe! Gaan jullie de viering buiten laten doorgaan (bij goed weer) of kiezen jullie voor binnen? Hebben jullie nu gekozen voor Motion Pictures? Wij wilden hem nu nog boeken, maar op de site staat dat hij volzet is.... Daar heb ik enorm spijt van. Hoe ver zitten jullie met de voorbereiding van de viering? Anders moet je maar eens mailen (kimjoliet@hotmail.com) Ik heb nu nog twee examens te doen en dan vliegen we er nog eens in! Groetjes, Kim
Dank je voor de tip Bieke!!!