TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
|
31-1-2006 8:29:58
2 weekjes terug was het huwelijksbeurs in Gent en daar legden we ook onze dj vast.Het betreft dj "partysound".Hij is uit de buurt van het Gentse en zijn prijs valt aardig mee. Ik raad je aan om eens luisteren of hij nog vrij is en wat zijn prijs is. Zijn website is: partysound.ignuz.com.
Zelf huwen we in het "Parkhotel" in Lokeren.
Wij hebben allles behalve nog één ding: De ringen.Die gaan we in Antwerpen halen. (in de idéale buurt,rechtstreeks aan de bron.)Dan is het aftellen naar de grote dag en maar hopen dat alles goed verloopt hé. Succes en laat iets weten hé.
|
|
Ilse
|
31-1-2006 11:01:45
Hey Els,
Dat moet lukken,wij gingen ook op de huwelijksbeurs in Gent en legden er ook dezelfde dj als jullie vast. Het huwelijk van ons gaat eveneens door in het parkhotel.Wij moeten enkel nog eens langsgaan bij de drukker om alles vast te leggen voor de uitnodigingen.Voor de rest is alles geregeld. Het lange aftellen is begonnen.
Groetjes...
|
|
Wendy
23-9-2006
|
31-1-2006 13:14:56
Dag Els,
Wij trouwen ook in het Parkhotel te Lokeren ! Ben jij ook van Lokeren ? Wanneer is jullie datum ? Qua dj hebben we nog geen idee, de zaal is eigenlijk het enige dat al vastligt. Dus we hebben nog een lange weg te gaan.
Groetjes, Wendy
|
|
Bart
|
31-1-2006 13:54:23
Die periode heb ik nog niks ... dus indien je geinteresseerd bent, stuur me ff een mailtje. bartg@skynet.be, om te bespreken wat je juist wil, prijs is meestal afhankelijk van de grote van de zaal en de benodigde/gewenste lichtinstallatie. Muziekgewijs, draai ik alles, in samenspraak met de trouwers (lijst van verzoekjes .. )
cheers, Bart
|
|
Evi
|
1-2-2006 0:16:57
kijk eens www.djcartouche.be hij was onze dj en om 7 u 's morgens stond men nog te dansen... groetjes
|
|
Els
|
3-2-2006 8:46:51
Dag Wendy,
Ikzelf ben uit het waasland en mijn vriend uit het Antwerpse.Op deze wijze gaan we daar onze ringen kopen hé. Onze huwelijksdag is 3 juni.Het begint dus te korten maar dat mag ook wel hoor.
Alles is geregeld en nu is het de twijffels of we toch niets over het hoofd gezien hebben. Stresserend is dat,maar dan gezonde stress hé.
Wanneer is het jullie dag,ben jij uit het Lokerse??
Groetjes..
|
|
Anne
|
6-2-2006 16:33:07
Deze avond gaan mijn vriend en ik naar dj partysound uit wetteren. In mei gaan mijn vriend en ik in het huwelijk treden.Een paar weekjes geleden legden we een eerste kontakt op de huwelijksbeurs.Daar lieten we hem een offerte opmaken en tussen al de andere offertes door,kwam hij er best uit. Best een aangenaam persoon is hij wel.Dat viel ons direct op op de beurs.
Een vriend van ons zag hem reeds aan het werk en die overtuigde ons van de beslissing. Dus na deze avond,weer een zorgje minder voor de grote dag. Succes
Anne.xx
|
|
Wendy
23-9-2006
|
7-2-2006 13:02:59
Hoi Els,
Wij trouwen op 23/09. Wij hebben eigenlijk enkel de feestzaal en de kerk al vastgelegd, verder .... nog heel veel werk. Waar ben jij om je kleed gegaan? Fotograaf ? Dj ? Veel vraagjes hé... Ik ben inderdaad afkomstig uit het lokerse. Mijn 2 broers zijn allebei ook getrouwd in het Parkhotel, is echt wel de moeite !!!
Groetjes, Wendy
|
|
Els
|
7-2-2006 20:06:44
Hoi Wendy,
Inderdaad,onze zoektocht loopt ten einde en dat is maar goed ook,tenslotte is dat erg vermoeiend en stresserend hé.
Mijn kleed heb ik gekocht bij JAGRE en onze fotograaf is "foto MAES"geworden. Onze dj namen we"PARTYSOUND".
De dj legden we vast op de trouwbeurs en voor mijn kleed ging ik samen met mijn zus langs in hun zaak. De fotograaf namen we op aanraden van een vriendin van me. Op al deze posten werden we vlot geholpen en klikte het direct.Dat geeft alvast een goed gevoel. Wil jij nog iets van adressen?
Groetjes,
|
|
Anne
|
8-2-2006 13:30:36
Dag Wendy,
dat moet ook luken hé:Ik heb mijn kleed ook van Jagré en onze dj zal eveneens Partysound zijn.
Veronique,ben jij intussen al wat wijzer geworden?Kan je iets doen met deze personen?Waar gaat jou feest door?
Laat eens weten, Groetjes...
|
|
Manu
|
19-2-2006 20:19:48
Hallo Veronique, moest je nog geens DJ gevonden hebben, ik ben full time DJ voor trouw en bedrijfsfeesten, neem vrijbljvend contact op www.dsomusic.be
manu
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|