Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ

30-1-2006 22:40:21
Hallo,

voor ons dansfeest zijn wij nog op zoek naar een DJ, die zowel voor oud als jong vermakelijke plaatjes kan draaien. Ons feest gaat door op 13 mei in Gent. Iemand suggesties?

Veronique

Veronique
13-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1488

Els

Meld misbruik31-1-2006 8:29:58

2 weekjes terug was het huwelijksbeurs in Gent en daar legden we ook onze dj vast.Het betreft dj "partysound".Hij is uit de buurt van het Gentse en zijn prijs valt aardig mee.
Ik raad je aan om eens luisteren of hij nog vrij is en wat zijn prijs is.
Zijn website is: partysound.ignuz.com.

Zelf huwen we in het "Parkhotel" in Lokeren.

Wij hebben allles behalve nog één ding: De ringen.Die gaan we in Antwerpen halen.
(in de idéale buurt,rechtstreeks aan de bron.)Dan is het aftellen naar de grote dag en maar hopen dat alles goed verloopt hé.
Succes en laat iets weten hé.

Ilse

Meld misbruik31-1-2006 11:01:45

Hey Els,

Dat moet lukken,wij gingen ook op de huwelijksbeurs in Gent en legden er ook dezelfde dj als jullie vast.
Het huwelijk van ons gaat eveneens door in het parkhotel.Wij moeten enkel nog eens langsgaan bij de drukker om alles vast te leggen voor de uitnodigingen.Voor de rest is alles geregeld.
Het lange aftellen is begonnen.

Groetjes...

Wendy
23-9-2006
 Meld misbruik31-1-2006 13:14:56

Dag Els,

Wij trouwen ook in het Parkhotel te Lokeren ! Ben jij ook van Lokeren ? Wanneer is jullie datum ?
Qua dj hebben we nog geen idee, de zaal is eigenlijk het enige dat al vastligt. Dus we hebben nog een lange weg te gaan.

Groetjes,
Wendy

Bart

Meld misbruik31-1-2006 13:54:23

Die periode heb ik nog niks ... dus indien je geinteresseerd bent, stuur me ff een mailtje.
bartg@skynet.be, om te bespreken wat je juist wil, prijs is meestal afhankelijk van de grote van de zaal en de benodigde/gewenste lichtinstallatie.
Muziekgewijs, draai ik alles, in samenspraak met de trouwers (lijst van verzoekjes .. )

cheers, Bart

Evi

Meld misbruik1-2-2006 0:16:57

kijk eens www.djcartouche.be hij was onze dj en om 7 u 's morgens stond men nog te dansen...
groetjes

Els

Meld misbruik3-2-2006 8:46:51

Dag Wendy,

Ikzelf ben uit het waasland en mijn vriend uit het Antwerpse.Op deze wijze gaan we daar onze ringen kopen hé.
Onze huwelijksdag is 3 juni.Het begint dus te korten maar dat mag ook wel hoor.

Alles is geregeld en nu is het de twijffels of we toch niets over het hoofd gezien hebben.
Stresserend is dat,maar dan gezonde stress hé.

Wanneer is het jullie dag,ben jij uit het Lokerse??

Groetjes..

Anne

Meld misbruik6-2-2006 16:33:07

Deze avond gaan mijn vriend en ik naar dj partysound uit wetteren.
In mei gaan mijn vriend en ik in het huwelijk treden.Een paar weekjes geleden legden we een eerste kontakt op de huwelijksbeurs.Daar lieten we hem een offerte opmaken en tussen al de andere offertes door,kwam hij er best uit.
Best een aangenaam persoon is hij wel.Dat viel ons direct op op de beurs.

Een vriend van ons zag hem reeds aan het werk en die overtuigde ons van de beslissing.
Dus na deze avond,weer een zorgje minder voor de grote dag.
Succes

Anne.xx

Wendy
23-9-2006
 Meld misbruik7-2-2006 13:02:59

Hoi Els,

Wij trouwen op 23/09. Wij hebben eigenlijk enkel de feestzaal en de kerk al vastgelegd, verder .... nog heel veel werk. Waar ben jij om je kleed gegaan? Fotograaf ? Dj ? Veel vraagjes hé... Ik ben inderdaad afkomstig uit het lokerse. Mijn 2 broers zijn allebei ook getrouwd in het Parkhotel, is echt wel de moeite !!!

Groetjes,
Wendy

Els

Meld misbruik7-2-2006 20:06:44

Hoi Wendy,

Inderdaad,onze zoektocht loopt ten einde en dat is maar goed ook,tenslotte is dat erg vermoeiend en stresserend hé.

Mijn kleed heb ik gekocht bij JAGRE en onze fotograaf is "foto MAES"geworden.
Onze dj namen we"PARTYSOUND".

De dj legden we vast op de trouwbeurs en voor mijn kleed ging ik samen met mijn zus langs in hun zaak.
De fotograaf namen we op aanraden van een vriendin van me.
Op al deze posten werden we vlot geholpen en klikte het direct.Dat geeft alvast een goed gevoel.
Wil jij nog iets van adressen?

Groetjes,

Anne

Meld misbruik8-2-2006 13:30:36

Dag Wendy,

dat moet ook luken hé:Ik heb mijn kleed ook van Jagré en onze dj zal eveneens Partysound zijn.

Veronique,ben jij intussen al wat wijzer geworden?Kan je iets doen met deze personen?Waar gaat jou feest door?

Laat eens weten,
Groetjes...

Manu

Meld misbruik19-2-2006 20:19:48

Hallo Veronique, moest je nog geens DJ gevonden hebben, ik ben full time DJ voor trouw en bedrijfsfeesten, neem vrijbljvend contact op www.dsomusic.be

manu

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Muzikant nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
weddingpianist De romantische toets voor jullie huwelijk! in
Aan de piano verzorg ik de muzikale ondersteuning van recepties en huwelijksvieringen. Om jullie feest nog meer klasse te geven, is er een draagbare vleugel ter beschikking. Is een lied voor jullie bijzonder, dan zal ik dat graag voor jullie spelen. Meer info
LiveMuziek.net Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band in Ternat
Maak jullie huwelijk nóg specialer door te kiezen voor live muziek! Ontdek snel het geschikte duo, trio of band voor jullie huwelijksmis, ceremonie, receptie, openingsdans of avondfeest. Uitgebreid repertoire, speciale verzoeknummers zeker ook mogelijk! Meer info
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Muziek-Huwelijk LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST in Burcht
Professionele zangers en muzikanten met ervaring. Live muziek & zang tijdens jullie ceremonie, huwelijksviering in de kerk, huwelijksreceptie, of tijdens het avondfeest. Breed repertoire en mogelijkheid tot liedjes van eigenkeuze. Uiteenlopende genres. Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Canape De muzikale toets voor jullie perfecte dag! in Gentbrugge
Laat live muziek een meerwaarde zijn op jullie mooiste dag. Vertrouw op twee professionele muzikanten. Een warme, zwoele en gevoelige stem begeleid door een live pianist. Wij spelen jullie favoriete nummers tijdens de viering, receptie of avondfeest. Meer info
Jozefien Sings De perfecte noot voor uw mooiste dag! in Heusden
Zijn jullie op zoek naar net dat tikkeltje meer? Jozefien Sings brengt muziek die je kippenvel bezorgt en de perfecte ondersteuning is van de mooiste dag van je leven. Want trouwen... Dat doe je maar 1 keer! Meer info
Zangeres Elphy Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment in Dendermonde
* Een zeer ruime ervaring met huwelijksceremonies, -recepties en -feesten. * Een prachtige muzikale omlijsting die volledig op maat is van jullie wensen. * Alles is mogelijk: live zang solo, in duo of met band. * Sterke prijs-kwaliteitsverhouding. Meer info
muziek trouw stijlvolle muziek voor uw huwelijk in berlare
Ben je nog op zoek naar stijlvolle, professionele muzikale omlijsting van jullie huwelijksviering of huwelijksfeest, dan ben je aan het goede adres!! Verschillende combinaties en stijlen zijn mogelijk: klassiek, pop, folk.. Meer info
Good Vibrations ! Er zit muziek in jullie dag ... in Zwalm
Wij zijn Good Vibrations, een fonkelend muzikaal live duo dat bestaat uit zangeres Ilona en gitarist Matthieu. We brengen jullie favoriete songs met hart en ziel zodat jullie huwelijksdag nog net iets onvergetelijker wordt ! Meer info