Terug naar overzicht
Wat vraag je voor dat klein stukje van 2 à 3 meter?
voor 8 euro mag dat weg.is niet gebruikt dat stukje. was te kort om bij mijn ouders te leggen dus hadden we daar ene van de limo mogen gebruiken. let wat op als je ene in de kerk wilt leggen want die huren is kei duur...daarom dat wij ene gekocht hebben.Vele goedkoper :)
Van waar ben je afkomstig en hoeveel vraag je voor de lange?
ik lees da wel vaker dat het zo duur is eene te leggen in de kerk, dan hebben wij hier geluk gehad denk ik , bij ons was dat gratis!
Ik heb ook interesse voor dat kleine stuk. Welke regio? groetjes, Carolina
Ik heb veel interesse in de lange loper! Hoeveel vraag je ervoor? We trouwen op 3 juli. Ben zeker bereid om hem nadien aan een ander bruidje door te geven! Je kan me mailen op manon.claes@skynet.be
Hey Annabel , Hoeveel vraag je voor de lange , want heb zeker intresse ! Je kan me altijd mailen op fam.pairon@skynet.be Grtjs Wendy !
Hey Ik ben ook wel geïnteresseerd in de lange rode loper. Ik trouw op 16juli, dus voor de bruidjes erna... Mijn mailadres: yvesdubois84@hotmail.com Groetjes Inge
Hey, Omdat er blijkbaar al veel geinteresseerden zijn, waar had jij je rode roper gekocht? En was je tevreden over de kwaliteit? Want wij plannen er ook een nieuw te kopen maar heb ni direct een idee waar.
wij wonen in Appels..regio Oostvl. hebben rode loper gekocht in Carpetland.had dit hier ook gelezen en om eerlijk te zijn denk ik dat je er beter ene kunt kopen als huren :) grts anna
voor de lange loper heb ik een mail gestuurd naar degene die eerst trouwt en zo kan iedereen die doorgeven en hebben we allen een loper gehad voor een betaalbare prijs. grts annabel