Nu Online
Momenteel zijn er 512 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjurken provincie Antwerpen

14-6-2010 14:24:14
Hallo iedereen,

ik ben op zoek naar een winkel in de provincie Antwerpen voor mijn bruidsjurk.

Kennen jullie misschien een redelijk betaalbare winkel met goede service?

Alvast bedankt !

Groetjes

Charon
16-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1204

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik14-6-2010 15:25:21

Cermo - Turnhout.

Gwen

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik14-6-2010 15:34:09

Le Chapeau is ook heel goed naart schijnt, maar ik weet natuurlijk niet wat jij bedoelt met redelijk betaalbaar? Zij verkopen wel enkel merkjurken volgens mij, denk dat je wel veel keuze hebt als je bv budget hebt van 1000 euro, maar voor bijvoorbeeld 500 euro zal je beter naar outlets gaan. Er zijn er verschillende waar vele bruidjes tevreden over zijn. Je kan best even zoeken op bruidjurk en budget of zoiets, dan kom je op enkele topics terecht.

Linsay
2-10-2010
 Meld misbruik14-6-2010 15:57:35

liliane claes in herentals ! top winkel!

Laura
18-12-2010
 Meld misbruik14-6-2010 16:23:01

Mijn kleed komt van Le Chapeau. Zeer goede service en super winkel! Mijn kleed kostte 1100 EUR. Voor mij viel dit zeker binnen mijn budget. Als je echt gaat naar 800 EUR of minder ga je daar niets vinden denk ik.

Laura

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik14-6-2010 18:21:35

Ik ben ook bij le Chapeau geweest. Zeer tevreden van de service, echt top! Maar idd, dan betaal je wel +1000€
Je kan ook eens gaan kijken bij Koonings in Breda. Die houden uitverkoop nu, 50% korting

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-6-2010 20:37:39

Het Bruidshuis in Merksem: super service!!!
Toevallig hadden 2 vriendinnen van me hetzelfde kleed: het ene kwam ook van het Bruidshuis en het andere van Couture Rachel in Temse. Er was toch wel een héél groot verschil ivm retouches... Bij de vriendin die in Temse ging, was er helemaal niks voorzien om de sleep op te steken... Ze hebben het dan 's avonds met speldjes opgestoken, maar doordat de sleep te zwaar was, zakte die uit met enkele gaatjes en scheurtjes tot gevolg... Bij de andere vriendin die bij Het Bruidshuis ging waren er lintjes en zo voorzien om de sleep op te steken. Zij is bijna niet van de dansvloer geweest!
Ook ik was super tevreden van hen!

Ashley
11-9-2010
 Meld misbruik14-6-2010 21:29:14

ik heb vandaag mijn kleedje gevonden in Antwerpen Inno van het merk Coast...
ik had niet zo zin in een echt trouwkleed (2de huwelijk) maar Coast staat bekend voor zijn feestelijke jurken en coctailjurken. Neem anders een kijkje op de site va Coast.......

Elke
9-7-2010
 Meld misbruik14-6-2010 21:32:50

Ik heb mijn kleedje ook bij lilianne claes in herentals gevonden.
Maar ik ben ook in turnhout bij cermo geweest en daar waren ze ook heel vriendelijk

Groetjes Elke

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik14-6-2010 21:39:21

Ik ben zowel bij liliane claes, cermo en het bruidshuis geweest en ik ben bij alle drie zeer goed ontvangen. Goede service en bij alle drie mooie kleedjes. Bij het bruidshuis heb je enkele rembo styling, marylise en Linea en suite Oni Onik. Bij Liliane claes heb je geen linea, maar wel veel andere merken en bij cermo heb je alle bekende merken (linea, rembo, pronovias, ian stuart, marylyse,.....). Dus ik zou bij alle drie eens gaan kijken. Bij Cermo heb je een afspraak nodig, Liliane Claes werkt niet op afspraak, maar je moet bijna niet wachten en bij het Bruidshuis in Merksem maak je best een afspraak.
Ik heb uiteindelijk mijn kleed bij het bruidshuis gekocht, gewoon omdat ik daaar mijn droomkleed vond.
Succes en laat ons weten waar je bent geweest! :-)
Groetjes

Irina
14-8-2010
 Meld misbruik14-6-2010 21:41:52

Bij Lilian Claes zijn ze heel vriendelijk, super veel geduld (want heb véél gepast) ...geen slecht woord over!

Uiteindelijk komt mijn kleed wel van Maxim's Couture in Mechelen. Ook daar ben ik goed geholpen, vriendelijke mensen en heel professioneel in hun retouches, mogelijkheid om sleep weg te werken voor 's avonds, ....

Veel succes met de zoektocht !

Tina
11-9-2010
 Meld misbruik15-6-2010 8:17:10

Mijn kleedje komt ook van bij Lilian Claes uit Herentals. Super tevreden over tot hiertoe.

Ben met een vriendin voor haar trouw een aantal keren mee naar Cermo geweest en vond de ontvangst en de service niet echt vriendelijk en heb toen beslist om niet naar Cermo te gaan.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 9:36:05

Mijn komt van bruidshuis, ze zijn één van de exclusieve verdelers van Ladybird, dus wou eerst daar gaan zien en meteen al mijn jurk gevonden.
Beetje rare dingen gebeurd ginder, maar niet ten koste van de service, zal het maar steken op miscommunicatie!

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik15-6-2010 12:56:14

Phara Love in Zwijndrecht heeft héél scherpe prijzen. Ik heb een pakket met schoenen, lingerie, oorbelletjes, halsketting, stola, ringkussentje, kousen en kousenband voor +/- 1300 €. Eenzelfde pakket bij een grotere zaak kost vlug een pak meer.

Het zijn nieuwe kleren, maar ze houden de namen van de merken liever "geheim" - zogezegd omdat je dan de prijzen niet kan vergelijken. Per toeval heb ik m'n kleed op een officiele site teruggevonden voor 1700 €. Ik heb dus een koopje gedaan

Moet wel zeggen dat de service een stuk beter konden. De moeder van de zaakvoerster is een engel en heeft me goed geholpen. De zaakvoerster zelf is echter heel kortaf en niet klantvriendelijk. Ze houden zich wel aan de afspraken. Alles komt dus in orde, maar voor een vriendelijk woordje kan je best ergens anders gaan :-)

Succes

Inge

joke
1-8-2009
 Meld misbruik15-6-2010 13:28:23

hey,

voor budgetvriendelijke kleedjes kan je best eens bij cachet en jagré in antwerpen gaan kijken. ik heb zelf wel geen ervaring met beide winkels.
groetjes!

joke

Charon
16-7-2011
 Meld misbruik15-6-2010 14:51:12

Hey iedereen,

Alvast bedankt voor al deze tips. Nu heb ik toch al wat ideetjes.

Ik zal jullie zeker laten weten wat het geworden is!

vanessa
4-9-2010
 Meld misbruik17-6-2010 17:35:04

hey charon,
ik verkoop ook mijn trouwkleed van het merk pronovias maat 38/40 voor iemand van ongeveer 1.70m, het is een mooi kleed in wilde zijde met een korte sleep.
ik verkoop het voor 400€, dus dat is in ieder geval niet de prijs van een nieuw!!!
niemand gaat zien dat dit geen nieuw is.
je kan mij ook altijs mailen op vanessa.kints@telenet.be.
ik ben wel van west vlaanderen, deerlijk, je mag gerust komen kijken,
groetjes vanessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info