Terug naar overzicht
Hey, Wij hebben ook nog geen idee hoe we dat gaan doen... Ons kindjes zijn 3 en 1 jaar... On zoontje van 3 heeft een lichte vorm van autisme dus hij gaat zowiezo een beetje overdonderd worden wat we begrijpen!Ik luister mee naar de ideeën! Groetjes,Edel
Hallo, Mijn metekindje van ,toen, 5 maanden is bij ons de ringen komen brengen. We hebben ons ook suf gepiekerd hoe we het zouden doen omdat ze nog zo klein was. We hebben uiteindeljk 2 kleine witte ballonnetjes die vastgezet waren op een stokje gebruikt. We hadden er een lintje rondgebonden en aan de lintjes onze ringen gebonden. Bij de 'vrouwelijke' ballon hadden we zo'n geluksbruidspoppetjes bijgehangen en bij de 'mannelijke' ballon hadden we een geluksbruidegomspoppetje gehangen. Dat was leuk, omdat ik die gekregen had van een vriendin om ons succes te wensen bij de voorbereidingen. Mijn metekindje heeft het heel goed gedaan, in elk handje hield ze stevig de ballonnetjes vast. Het was eerst de bedoeling dat ze de ballonnetjes aan de ambtenaar ging afgeven, maar ze vond de ballonnen zo leuk dat ze ballonnen niet wou afgeven. De ambtenaar heeft de ringen dan van de ballonnetjes gehaald als zij ze vasthad en dit ging perfect! Groetjes, Natalie. Als je foto's wil zien, post dan maar je mailadres!
een teddybeer die een (goedsluitend) doosje vasthoud ?
Hoi, dankjulliewel voor de reacties! Natalie, ik zie er graag foto's van hoor! Klinkt leuk. Je mag ze sturen naar aanstaandbruidje@gmail.com Kelly, ik had een beertje van Me to You gevonden met een ringendoosje, speciaal bedoeld voor trouwringen, maar ze krijgen ze niet meer binnen en weten ook niet of zo ooit nog zullen geleverd worden. Dus ja, daarom ben ik op zoek naar een alternatief. Ik zou zo gauw niet weten of er nog beertjes met ringendoosjes bestaan.