Terug naar overzicht
Hey, Veel beterschap aan je toekomstige man en duimen dat hij snel zal recuperen! Groetjes,Edel
Mijn vriend moet van't weekend ook nog een tornooi gaan spelen Ik hou mijn hart al vast. Veel beterschap voor uw ventje! Groetjes
Veel beterschap voor je toekomstige hubbie! En geniet van jullie dag ! (Zonder gips ;-) )
Hey meid, Das toch al min of meer goed nieuws he. Hierbij wens ik je ventje dan ook een goed herstel toe. Geniet van jullie dag. Groetjes
oef.................. een spoedig hersel..
O, het is wel goed dat ze het zo kunnen oplossen dat hij zijn kostuum aan kan doen. Hopelijk herstelt het snel zodat hij met niet te veel pijn op jullie huwelijk rondloopt..
Een elleboog gipsen ze nu eenmaal niet graag in, omdat je daar te rap stijf in wordt :) hij zal er dan wel nog last van hebben, maar der is toch al geen gips he! Nog veel beterschap toegewenst
beterschao voor je ventje en hou hel binnen he dat hij niet nog meer brokken maat 17 juli is niet meer zo ver af he
Bedankt allemaal !!! Groetjes Deborah
Dat is dan (gezien de omstandigheden) toch nog goed nieuws hè. Geniet nog van de voorbereidingen en leg uw toekomstige maar wat in de watten... maar ook niet teveel natuurlijk, mannen zijn dat rap gewoon
Hallo, Toch nog goed nieuws, wens hem een spoedig herstel toe! Gwen
Hallo, dat klinkt zeker al wat beter. Hopelijk word het ene supertoffe dag zonder pijn in zijn arm. Veel succes nog he ;-) Groetjes Eline