Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dat ene koppel

14-6-2010 22:08:27
Na bijna 8 maand discussie of we ze nu wel of niet gaan uitnodigen is vanavond de kogel door de kerk.
Ik ben het zat om over zo een futeliteiten ruzie te maken.
Het gaat mij niet over het betalen van hun eten, maar vooral om de keuze die ik nog heb om wie dan ook uit te nodigen.
Is het niet de bedoeling mensen uit te nodigen die ik er echt bij wil hebben?? waar wij ons goed bij voelen??
Blijkbaar niet dus....
Ze hebben al verlof aangevraagd en aangezien dat mijn vriend er enorm mee verveeld zit dat er een gespannen sfeertje zou ontstaat (want ze werken samen) als ze niet zijn uitgenodigd voel ik mij dus verplicht om ze toch uit te nodigen. Terwijl ze tegen mij amper 5 woorden zeggen als ze dan eens langskomen en ik ze in een jaar misschien 2 keer gezien heb. Voor mij zijn het niet meer en niet minder dan kennissen.. en vroegere vrienden mss,.. maar als ik al mijn vroegere vrienden moet uitnodigen, mensen waar ik ooit een goede band mee heb gehad, dan stopt het niet bij 300 man. Ik weet het niet... ik moet ze gewoon uitnodigen voor de schone schijn.. :s

Ben het beu, zat en moe,... :s en ik voel me nog maar misselijk als ik eraan denk!!!
sorry iedereen... zoals jullie soms zeggen,... het moest er maar eens uit!!!!

Jennifer
30-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 888

frida
6-2-2010
 Meld misbruik15-6-2010 7:41:37

tja dat is het begin water bij de wijn doen...
Soms moeten wij of onze mannen iets doen waarvan we niet echt achter staan.

Geniet op 30.7 en kijk over die twee mensen...

nele
17-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 8:28:10

Dag Jennifer,

Ja hoe dan ook komt iedereen wel zoiets tegen op de gastenlijst maar uiteindelijk je ziet en hoort ze met moeite denk ik die dag je bent zo hard aan het hossen en crossen.

En als dat de enige 2 zijn waarover je aan het twijfelen bent dan offer je ergens op. Dan ben je van die stress af en kan je verder genieten.

Hier ook zo een hele tijd over iets zitten twijfelen discussieren enz. En om den duur zoveel energie en miserie dat we zeiden kom we pakken ze erbij liever zo dan nu nog eens tijdens het plannen extra stress te hebben...

Dikke kus

Nele

Sabine
2-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 10:07:13

Hey,
Ik begrijp je. Zit nu ook met een ambetante situatie.
Wij hebben twee mensen uitgenodigd waarvan ik nu zou willen dat de man niet komt.Ik zit voor de moment overspannen thuis door al hetgeen hij ons in de zaak aandoet.
Met nog maar 16 dagen op de teller is dat niet zo leuk.
Groetjes

Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik15-6-2010 10:32:56

hey,

ik heb een hele radicale keuze gemaakt: mensen waar ik me niet goed bij voel, komen er niet in!
Ik heb ook eem dilemma hoor: mijn collega's verwachten dat ze uitgenodigd gaan zijn, maar het tegendeel is waar. De helft spreekt amper tegen mij en ik heb lang getwijfeld wat ik ermee zou doen. Ik geef er mijn geld niet aan. Ookal heb ik de perfecte bruiloft, roddelen zullen ze toch. Wij zijn met 13 op de dienst en er zijn er 2 die ik ga uitnodigen, de rest hoeft dat zelfs niet te weten. Al diegene die mij negeren en diegene die meelopen met hen komen er niet in. Ik heb heel veel gediscusieerd met mijn vriend hierover, want ik wou voor iedereen goed doen. Maar het belangrijkste is dat ik op mijn dag kan genieten en niet dat ik constant op mijn hoede moet zijn of bijvoorbeeld zie dat ze ergens in een hoekje aan het roddelen zijn.
Ik wil alleen de mensen erbij waarvan ik weet dat ze het mij gunnen.

Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik15-6-2010 10:43:18

hey,
Bij ons ook zo hoor. pff zo vervelend.
Mijn vriend kan moeilijk weigeren, waardoor er ook een paar mensen zijn waarvan ik niet zo'n goed contact heb. zoals je zegt je ziet ze maar een paar keer per jaar en ze zeggen niet veel. Van mij gaat het nu nog redelijk, maar als er nu nog ene zo bijkomt zou ik het ook krijgen zenne! Tis erg al die mensen die zichzelf willen uitnodigen.
veel succes met de keuzes
groetjes sharon

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik15-6-2010 10:45:22

Hallo,

Ik ken dat gevoel, toch hebben wij deze mensen laten komen!
We hebben nu wel een beter band met hun alleen spijtig dat het voor ons huwelijk niet kon en nu ineens wel.

Gwen

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik15-6-2010 13:33:17

Ik heb ook zo een toekomstige die moeilijk kan weigeren.
Na paar jaar stilte komt hij toevallig iemand tegen die hij kent van vroeger, die hoort dat we gaan trouwen zijn reactie : Oh leuk , zal al congé nemen , ben toch uitgenodigd hé.
en mijn vriend die dus niets kan weigeren : ja natuurlijk.

nu ja , we hebben die man niet meer tegengekomen + weten we zijn nieuw adres niet. En ergens hoop ik dat we hem tussen dit en volgend jaar niet meer tegenkomen . als hij dan nadien zegt : ik was niet uitgenodigd kunnen we gewoon zeggen : sorry we hadden uw adres niet ( ja ik weet het , lame , maar ik vind het moeilijk iemand te weigeren waar je al een mondelinge ja tegen gezegd hebt )

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...