Terug naar overzicht
Hey Krystle , Wij trouwen op 24 Aug 2010 in Curacao op het strand Wij hebben dit gedaan via World Wide Weddings , echt een aanrader! Super lieve vrouwen die alles voor je regelen en niets is te veel , want ik had namelijk veel vragen Bekijk hun site eens , griekenland staat er ook tssn, maar zeker informeren of het dan wel wettelijk is hier in Belgie , want er zijn landen en eilanden bij die niet wettelijk in Belgie zijn. Curacao al wel , dat weet ik al..Het bureau is in Nederland maar laat je dat zeker niet afschrikken ! Als je nog informatie of foto's wil bekijken waar ik trouw , stuur me gerust een mailtje. fam.pairon@skynet.be Grtjs Wendy
Oja , en ze zijn zeker niet duur ! Heel belangrijk toch !
Hoi Krystle, Ja belangrijke vragen zijn dan wel, wat wil je van dat bureau? Wat moeten zij voor je doen? Mijn vriendin en ik gaan over 2 jaar trouwen in Griekenland, zie ook: http://trouweningriekenland.blogspot.com en zijn al veel bureau's tegen gekomen. Het nadeel van de meeste is dat ze een vast pakket aanbieden, dat willen wij helemaal niet. Maar we willen wel iemand die vooral de papierboel e.d. voor ons regelt en de taal machtig is.Wij zijn uitgekomen bij Brigitte van Rijn, van degrieksebruiloft.nl, ik weet niet of je het duur vindt om haar in de arm te nemen, maar wij vonden het niet, voor de dingen die ze voor je doet! Groetjes,Anne...