Nu Online
Momenteel zijn er 388 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menukaarten

31-1-2006 13:48:43
dag medebruidjes,
We zijn van plan om zelf onze menukaarten te maken,we hadden gedacht om met een foto van onszelf te werken. Heeft er iemand originele ideeën of weet er iemand waar we voorbeelden kunnen vinden???
Groetjes

Annelies
29-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 334

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik31-1-2006 14:04:36

Wij gaan (een stuk van) onze uitnodiging gebruiken. Misschien eventjes beschrijven? Onze uitnodiging is een drieluik, met over de drie delen onderaan een band met verschillende foto's van ons. Voor de menu's hebben we gewoon het derde luik afgesneden. Dus hebben we twee luikjes, met onderaan een band met foto's. Hopelijk zie je 't een beetje voor jou? De menu's hebben we dan wel samen met onze uitnodigingen laten drukken, net als de kaften voor onze misboekjes.

Groetjes,

Sylvie
11/03/06

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik31-1-2006 15:14:37

lange leve een buffet .. geen menukaartjes nodig :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...