Terug naar overzicht
Hallo, Jammer genoeg denk ik niet dat je van wat ze in de Brabant straat verkopen merken gaat vinden op het web, de meeste zaken komen van Marokko, turkije enz zonder kritiek te willen geven op wat ze daar verkopen want je kan er mooie dingen vinden toch succes !!
Hey, Ik weet het. Maar ik kan maar proberen he ... Misschien weet er iemand een adres van een winkel ergens anders waar ze dit merk verkopen.... duimen maar, en anders vinden we toch wel iets ;-)
Mss gaat het hier wel over Lucy Lin dresses ? die vind je zeker op het web ik duim !! laat maar iets weten
Ik heb al eens gehoord dat er nog zo'n straatje is in Brussel, met allemaal van die goedkopere winkeltjes. Dat moet ergens rond de Abatoir in Anderlecht liggen. Meer weet ik er niet over, maar moest je dat straatje vinden, kan je daar misschien nog een exemplaar van dat kleedje tegenkomen. Groetjes Maaike
16 jaar in anderlecht gewoond en rond den abatoir ken ik niet zo een straatje of het moet er een zijn om steak te kopen :-)
Steak is rood, maar niet echt een optie in de zomer ;-) Toch hartelijk bedankt voor jullie reacties en als het dat kleedje moet worden, dan vind ik het wel!