Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes

15-6-2010 11:42:51
Hey bruidjes,

Nog 17 dagen en het is zover... De zenuwen beginnen te komen!
Ik heb nog een vraagje... Wij hebben 6 bruidskindjes, maar geen 6 'taakjes'.
Wat kunnen bruidskindjes zo allemaal doen tijdens onze misviering?
Er zijn 3 meisjes en 3 jongens. Eén van de meisjes gaat onze ringen brengen, de 2 andere meisjes strooien rozenblaadjes (zo romantisch ). Maar wat kunnen de jongens doen?

Bedankt!

Ine

Ine
3-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 988

Doorke
23-8-2010
 Meld misbruik15-6-2010 11:53:56

Hey,

Je kan eventueel vragen aan de pastoor of ze iets kunnen doen. Eventueel stoelgeld of offerande geld ophalen.
Kan je de ringen ook niet door 2 kindjes laten brengen?

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 12:28:17

hey,
als je een kaars hebt kan er misschien nog eentje de kaars dragen!
grtjs jessie

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 12:31:13

Uiteraard de ringen, rozenblaadjes, die klassiekers.
Bij ons is het ook gewoonte dat er huwelijksbijbel overhandigd wordt, dus die mochten ze ook brengen.
Andere taken die wij ze geven: in kerk bellenblazers uitdelen aan andere kindjes, jongste bruidskindje voortrekken in bolderkar, op receptie snoepzakjes aan andere kids en op avondfeest misschien de bedankingen aan gasten, maar is nog niet zeker. Je kan 't eigenlijk nog ni zo gek bedenken.... Wij hebben er nu maar twee die al wat kunnen, jongste peetkind is dan 6 maand (maar is meer omdat m'n oudste peetkindje ook bruidskindje is en dat ze dan ni kon ontbreken, hetzij pro forma).

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 15:36:06

Nog eentje: sleep dragen! ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...