Terug naar overzicht
Hey Kevin, waar hebben jullie die gevonden thanks Katty
wat me leuk lijkt is de mensen ze uit een kom te laten ' vissen ' natuurlijk is het inderdaad wel dat het effect niet meer zelfde zal zijn ... een soort slinger spannen en ze daar allemaal aan hangen ? met een schaar moeten ze dan zelf eentje afhalen takken in vazen steken en ze daaraan hangen ? en dan mogen ze eentje nemen als ze een wens in de plaats hangen ( leg er dan blaadjes aan een koortje bij met een pen )
Kan je niet zo'n krulboom-tak-ding (allé je weet wel, die paasboomtakken) nemen? eventueel in een kleurtje verven?
Ofwel een houten plaat maken met bv uw initialen op geschilderd (in thema van uw uitnodiging) en dan klein nageltjes in kloppen en met die hartjes uw intitialen vormen..
Die komen uit de AVA (hart-potjes en bruidssuiker apart gekocht en zelf gevuld, lintje door het ringetje en klein kaartje aan het lintje gemaakt). Uiteindelijk komt het zo een pak goedkoper uit dan moesten we ze klaargemaakt gaan kopen. Er is nu alleen nog het probleem van presentatie... ik wilde ze eerst aan een soort van grote tak ophangen, maar ze wegen nogal zwaar om aan "dood hout" te hangen. We hebben ook niet zo veel tijd meer over, we trouwen 3 juli a.s.
Hey Wij hadden net hetzelfde als bedanking. @ Katty: zowel de plastieke hartjes als de bruidssuiker vind je in de AVA. Wij hadden wel de helft van de hartjes met roze suiker gevuld en 2 witte en de andere helft vol witte suiker en 2 roze. En dan had je per plaats aan tafel wit-roze-wit-roze-wit-... Niet heel origineel ma soit. Leuk om te horen dat nog mensen hetzelfde geven. Groetjes, Laura
hey, Ik denk even luid op; ze groot hart in dat piepschuim daar kan je ze toch aan hangen? Groetjes
Misschien kan je een soort wensboom maken? Dan werk je dus met een echte boom (die kan je nadien nog in je tuin planten als aandenken aan de dag). In de boom hang je alle hartjes. Als de mensen een hartje uit de boom nemen, hangen ze een lintje (of kaartje) in de plaats met hun naam en wens voor jullie erop. Zo kan je ook zien wie er al eentje heeft en wie niet. Ik zou dit dan wel zeker vermelden in de speech en ev. een tekstje of zo op de pot hangen.
Ik vind het idee van Veronique wel leuk!