Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 45 daagjes

15-6-2010 14:50:01
pff onze uitnodigingen zijn al eindje verstuurd en ze moeten voor 1 juli verwittigen of ze komen.
Ik had beter gezegd dat ze het wat vroeger moesten laten weten. We zijn nog maar met 62 personen nog meer of 50 personen moeten iets laten weten. Ik ben nogal een ongeduldig type. Voor de mensen die ongeveer hetzelfde trouwen is dit van jullie ook zo? Dat het wat lang duurt? En welke datum hebben jullie op de uitnodiging gezet,

Groetjes

Eline
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 638

inge
15-4-2011
 Meld misbruik15-6-2010 14:58:06

Ik zag net in een van de vorige posten dat dat vrij vaak voorkomt... Ik zal mij daar dus ook maar op instellen, want ben ook zo'n ongeduldig typje :)

Eline
31-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 15:08:06

Ja dat is echt ambetant niet te doen.

Groetjes

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 15:26:06

bij ons moesten ze ten laatste vandaag antwoorden en hebben al veel bevestigingen ontvangen, maar zullen waarschijnlijk nog een hele hoop telefoontjes en mailtjes mogen doen
maar zoals ik ook al vaker gelezen heb hier, is dit niet abnormaal

deze die uiteindelijk niet antwoorden, daar ga ik vanuit dat ze geen interesse hebben in ons trouwfeest en dus ook niet komen tis toch maar een kleine moeite om een emailtje te sturen of je nu komt of niet ?

Eline
31-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 15:29:23

Ja das een feit. Leuk is wat anders.
Het is inderdaad een kleine moeite om iets te laten weten.

Groetjes

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 16:19:51

Hoi Eline,
wij trouwen dus dezelfde dag als jullie en de mensen moeten bevestigen voor 30 juni. Tot nu toe hebben we 155 mensen bevestigd van de 192 voor het avondfeest. Maar voor de receptie nog maar 89 van de 176. Vind het ook lang duren, maar nog even geduld :-)) Diegene die we er zeker bij willen hebben al bevestigd :-)
Even geduld oefenen :-))
Joke

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik15-6-2010 20:26:43

Wij trouwen een weekje later, maar ze moeten ook voor 1 juli bevestigen.
Voor de receptie heeft nog maar de helft iets laten weten. Voor het avondfeest hebben we nog maar 29 reacties gehad, voor de 83 uitnodigingen die verstuurd zijn... We hebben dus nog wel een weg af te leggen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info