Terug naar overzicht
Ik zag net in een van de vorige posten dat dat vrij vaak voorkomt... Ik zal mij daar dus ook maar op instellen, want ben ook zo'n ongeduldig typje :)
Ja dat is echt ambetant niet te doen. Groetjes
bij ons moesten ze ten laatste vandaag antwoorden en hebben al veel bevestigingen ontvangen, maar zullen waarschijnlijk nog een hele hoop telefoontjes en mailtjes mogen doen maar zoals ik ook al vaker gelezen heb hier, is dit niet abnormaal deze die uiteindelijk niet antwoorden, daar ga ik vanuit dat ze geen interesse hebben in ons trouwfeest en dus ook niet komen tis toch maar een kleine moeite om een emailtje te sturen of je nu komt of niet ?
Ja das een feit. Leuk is wat anders. Het is inderdaad een kleine moeite om iets te laten weten. Groetjes
Hoi Eline, wij trouwen dus dezelfde dag als jullie en de mensen moeten bevestigen voor 30 juni. Tot nu toe hebben we 155 mensen bevestigd van de 192 voor het avondfeest. Maar voor de receptie nog maar 89 van de 176. Vind het ook lang duren, maar nog even geduld :-)) Diegene die we er zeker bij willen hebben al bevestigd :-) Even geduld oefenen :-)) Joke
Wij trouwen een weekje later, maar ze moeten ook voor 1 juli bevestigen. Voor de receptie heeft nog maar de helft iets laten weten. Voor het avondfeest hebben we nog maar 29 reacties gehad, voor de 83 uitnodigingen die verstuurd zijn... We hebben dus nog wel een weg af te leggen.