Nu Online
Momenteel zijn er 374 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafel thema's

15-6-2010 14:53:01
Hoi Hoi,

ik heb al verschillende dingen gelezen qua thema's voor de tafelindeling / aan tafel roepen. Wat vaak terug komt zijn verschillende dansen of films (filmtickets)

Wat vinden jullie van het volgende? Dansfilms...

Verschillende dansen vond ik een beetje 'saai'. Het is wel toepasselijk omdat we sinds een jaar serieus gepakt zijn door de dansmicrobe. We zouden dus de dansen die we reeds geleerd hebben als thema nemen...maar hoe maak je daar iets leuk bij, dat je de gasten kan geven bij het binnen komen zodat ze weten aan welke tafel ze zitten. Een kaartje met de dans op is ook maar een beetje saai hé.

Films en filmtickets vond ik ook wel leuk...maar welke films neem je dan? Er zijn geen speciale films die we samen gezien hebben...we hebben samen al té veel films gekeken...onze eerste film samen was der Untergang. Nu ook niet echt een ideaal thema hé.

Dus ik dacht dansfilms....er zijn er een pak en iedereen kent ze wel...én dan kan ik een filmticketje maken voor de gasten. Enige minpuntje...we hebben helemaal niks speciaals met deze dansfilms...er zit dus niet echt een verhaal achter.

Kan dit? Wat vinden jullie ervan?

Tinne
10-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 890

inge
15-4-2011
 Meld misbruik15-6-2010 14:56:35

Volgens mij hoeft er ook niet echt een verhaal achter te zitten... Als jij je erin kan vinden, en je verloofde ook, en jullie vinden dat de films bij jullie passen, is het toch OK?
Je kan dan, als je de gasten tafel per tafel binnenlaat, de themaliedjes uit de dansfilms kiezen wanneer je de tafels naar binnen laat. Da's wel gezellig!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik15-6-2010 15:46:27

Ik vind het wel een superidee hoor, begrijp me niet verkeerd bij volgende... Maar bij ons in de zaal raadden ze zo'n soort van tafelbegeleiding af omdat de "oudere" mensen dan dikwijls niet kunnen volgen (kennen muziek/film/dans niet....)
Ik weet ook niet over hoeveel tafels je beschikt, maar als je 10 tafels hebt of zo, ja, dan duurt het wel lang als je steeds een stukje uit de film laat spelen.

Wijzelf geven onze zaalverantwoordelijke daar wel gelijk in. Duurt heel lang voordat iedereen aan tafel zit en dikwijls zijn ze met half oor aant luisteren.
Daarom dat wij onze zaalverantwoordelijke gaan volgen en we gaan werken met snoepjes.
Iedereen krijgt bij aankomst een snoepje en datzelfde snoepje vinden ze dan in glazen bokaals op tafel. Zo vindt iedereen (hopelijk) hun plaats!

katty
8-9-2010
 Meld misbruik15-6-2010 15:54:19

@ Kelly, ik vind die snoepjes een reuze leuk idee
ik denk dat ik dat ook ga doen, vind muziek ook leuk maar wij hebben ook heel wat oudere mensen en dat zal idd wel niet gemakkelijk zijn voor hen !!
@ Tinne, als jij daar voor wil gaan zou ik het zeker doen, volg je hart daarin

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik15-6-2010 19:49:53

Hey,

Wij zijn er ook nog niet uit wat we gaan doen met de tafelnamen....
Je kan ook het volgende doen: de oudere mensen met snoepjes en de jongeren met muziek?

Groetjes,
Edel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...