Terug naar overzicht
Volgens mij hoeft er ook niet echt een verhaal achter te zitten... Als jij je erin kan vinden, en je verloofde ook, en jullie vinden dat de films bij jullie passen, is het toch OK?Je kan dan, als je de gasten tafel per tafel binnenlaat, de themaliedjes uit de dansfilms kiezen wanneer je de tafels naar binnen laat. Da's wel gezellig!
Ik vind het wel een superidee hoor, begrijp me niet verkeerd bij volgende... Maar bij ons in de zaal raadden ze zo'n soort van tafelbegeleiding af omdat de "oudere" mensen dan dikwijls niet kunnen volgen (kennen muziek/film/dans niet....) Ik weet ook niet over hoeveel tafels je beschikt, maar als je 10 tafels hebt of zo, ja, dan duurt het wel lang als je steeds een stukje uit de film laat spelen. Wijzelf geven onze zaalverantwoordelijke daar wel gelijk in. Duurt heel lang voordat iedereen aan tafel zit en dikwijls zijn ze met half oor aant luisteren. Daarom dat wij onze zaalverantwoordelijke gaan volgen en we gaan werken met snoepjes.Iedereen krijgt bij aankomst een snoepje en datzelfde snoepje vinden ze dan in glazen bokaals op tafel. Zo vindt iedereen (hopelijk) hun plaats!
@ Kelly, ik vind die snoepjes een reuze leuk idee ik denk dat ik dat ook ga doen, vind muziek ook leuk maar wij hebben ook heel wat oudere mensen en dat zal idd wel niet gemakkelijk zijn voor hen !! @ Tinne, als jij daar voor wil gaan zou ik het zeker doen, volg je hart daarin
Hey, Wij zijn er ook nog niet uit wat we gaan doen met de tafelnamen....Je kan ook het volgende doen: de oudere mensen met snoepjes en de jongeren met muziek? Groetjes,Edel