Terug naar overzicht
Ikke Het is kleed uit de suitecollectie geworden, wel een lang weliswaar. Persoonlijk vind ik een echte bruidsjurk niks voor mij... en dan nog niet gesproken over de financiële kant ervan. Heb nu een jurk waarin ik mij de hele dag/nacht op m'n gemak zal voelen en dat primeert toch! Grts
hoi ik zal ook geen kleed dragen ben dat niet gewoon en zou me die dag daar ook niet goed in voelen denk ik dus heb ik voor een mooi zilver kleurig broekpak gekozen met een hele mooie top veel succes wat doe jij? dominique
hier ook een suitekleed! en dan nog een zwart! hou niet van bruidskledij! maar nu voel ik mij tip top
Hey, Ik kies ook voor een kort kleedje, momenteel heb ik een zwartje in de kast hangen. Mocht ik nog iets anders vinden dan kan dit nog veranderen. Wij trouwen wel enkel voor de wet en niet voor de kerk. Ik raad je aan van vooral te toen waar je je zelf goed bij voelt en je niets aan te trekken van de mening van anderen. Doorke
Ja ik trouw ik een kleedje een kortje maar met blauw en wit geen suitekledij of trouwkledij. Maar eentje van de gewone winkel. Wij trouwen ook gewoon voor de wet want voor de kerk willen we niet. Groetjes