Nu Online
Momenteel zijn er 517 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoge kandelaars voor op tafel

15-6-2010 17:36:38
hallo weet er iemand waar ik hoge kandelaars,zilver kleur en liefst 5 armen kan vinden voor mijn zusje haar trouw binnekort,ik ben zoveel winkels afgegaan ,nergens te bespeuren,zelfs ikea niet waar je meestal van die prullen vind van decoratie. huren is ook goed,maar als kopen nie veel verschil maakt met huren,kan ik beter kopen,ik weet het niet meer pfff

evelien

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1178

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik15-6-2010 17:44:19

ik heb de mijne gehuurd bij publirent in kruibeke, je moet maar eens kijken op hun website.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-6-2010 17:52:46

Ik weet niet van waar je bent, maar ook Fiesta Rent in St-Niklaas verhuurt deze:
http://www.fiesta-rent.be/pdf/prijslijst_08.pdf
37 cm --> €6.20
75 cm (maar dat is echt al héél hoog) --> €12.40

gina
9-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 18:17:11

Boels verhuurd deze ook.
De prijzen vindt je online terug.

Succes

vanessa
4-9-2010
 Meld misbruik15-6-2010 19:00:49

ik denk dat je mss eens oin de action kan gaan kijken, vanalles te vinden voor niet veel geld, maar ik weet natuurlijk niet of je deze winkel langs daar kan vinden,
groetjes vanessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...