Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

reacties op uitnodigingen

15-6-2010 17:53:24
Sinds 4 juni zijn de uitnodigingen uitgedeeld. Er zijn 180 mensen uitgenodigd. Tot nu toe hebben nog maar 36 mensen bevestigd (waaronder wijzelf, onze ouders, broers en zussen en mijn heel dichte vrienden). Nog maar 1 iemand heeft me gebeld om te bevestigen en ik heb nog geen enkele mail gehad. Al 14 mensen komen niet. Ik zit al bijna aan die 10% die annuleert en ik heb amper reactie gehad! Zelfs een vriendin die komt naar mijn vrijgezellenavond heeft geen reactie gegeven op de uitnodiging, zelfs geen smsje 'bedankt, mooie uitnodiging' ofzo. Ook mijn bazen hebben bedankt voor de uitnodiging maar niet gezegd of ze komen of niet.
Is dit normaal? Op de uitnodiging heb ik geschreven dat ze het voor 5 juli moeten laten weten dus we zitten al halverwege de antwoordperiode en amper respons gekregen. Ik ben wel teleurgesteld. Je doet het feest toch voor vrienden en familie en zij vinden het precies niet de moeite om te reageren.
Misschien hecht ik er te veel belang aan ...

stephanie
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 750

gina
9-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 18:16:00

Bij ons moesten ze antwoorden voor 6 juni en
ik heb zaterdag de laatste bevestiging gekregen.
Het is idd niet leuk dat je zo lang moet wachten op de bevestigingen.
De meeste antwoorden maar tegen dat de datum van antwoord er is.

Kop op, de antwoorden zullen wel binnenvloeien!

Groetjes

Bie
10-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 19:09:09

Bij ons moeten ze uiterlijk vandaag bevestigen. Nu meer als de helft heeft niets laten horen. Deze zullen we dus zelf allemaal moeten bellen. Leuk is inderdaad anders.
Trek het je gewoon niet aan want ik hoor het bij iedereen dat ze zelf achter de bevestigingen aan moeten gaan.

Groetjes

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik15-6-2010 19:16:20

Hey,

Bij ons lopen de bevestigingen ook maar traag binnen...Bij ons moeten ze reageren voor 7 juli. Ik hoop dat ik tegen dan niet teveel onbevestigde gasten zal hebben....

Groetjes,
Edel

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-6-2010 20:20:21

Ik zou toch nog niet in paniek schieten, hoor! Mensen gaan er vanuit dat ze nog veel tijd hebben --> 5 juli is toch nog 3 weken, hé! Sommigen moeten misschien nog iets van babysit regelen of zo... Anderen gaan ervan uit dat jullie wel weten dat ze gaan komen (familie,bv. --> Was bij ons het geval!),... Sowieso, nabellen zul je toch moeten doen...

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik16-6-2010 2:17:32

Er is nog wat tijd tot de deadline, toch? Misschien zitten er wat teveel tussen die te 'veraf' jullie staan? Een uitnodiging is ook maar een papiertje, wanneer je mensen 'persoonlijk' ontmoet zullen ze minder geneigd zijn te annuleren, maar dit is niet altijd mogelijk natuurlijk.
Zo kom je ook te weten wie uiteindelijk van echt belang is of niet.
grtz

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 7:39:38

Mr. Discovideo ;) ,

wat cru om dat meteen te stellen. Ik denk dat mensen gewoon op het moment dat ze die uitnodiging krijgen, iets hebben van: "Ik heb nog tijd...". Dat had ik onlangs ook, en ik wist niet of ik naar die trouw zou gaan (verschillende factoren) of niet... Bijgevolg had ik even uitgesteld met antwoorden, met als gevolg dat ik ineens reminders kreeg in mailbox.
Was ik van slechte wil? Neen, tuurlijk niet, maar die tijd vliegt dan ineens....
Heb me dan ook voorgenomen om voortaan onmiddelijk knopen door te hakken en onmiddelijk iets te laten weten, maar ja, is nog maar voornemen.
Ik wil maar zeggen dat de meeste mensen wellicht zoals ik zijn, totaal niet van slechte wil, maar op moment dat je die uitnodiging krijgt, heb je nog weken tijd om te bevestigen, dus "Ik heb nog tijd....". Voor je 't weet is die deadline om.
Ik heb ook nog niet erg veel bevestigingen. 'n Kwart à de helft, maar maak me geen illusies na alles wat ik al gelezen heb, ik zal mensen moeten achterna bellen.
Gekke is trouwens dat we wel superveel complimenten kregen via foon, mail & sms ivm uitnodiging (van dat 't mooi was, origineel), maar ze zeiden niet allemaal er bij of ze al dan niet kwamen ('n paar wel).
Mijn familie ten slotte, ik weet dat ze allemaal komen, zo zijn ze, maar ze gaan er dus ook vanuit dat ze niets moeten laten weten, omdat ik 't toch wel weet...

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 9:18:15

wij hebben de meeste antwoorden de afgelopen week ontvangen (moesten antwoorden voor 15 juni) en ook deze week zullen we er nog veel krijgen

het is niet meer dan normaal dat mensen wachten tot het laatste moment op te antwoorden

je moet je nog geen zorgen maken, wij hebben nu ongeveer 80% van de genodigden gehoord en zal dus nog wel wat telefoontjes moeten doen dit weekend

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik16-6-2010 12:53:28

Bij ons op de uitnodiging staat gewoon "indien belet graag een seintje voor 5 juli". Ik heb voorlopig nog maar 3 afzeggingen en ik hoop maar dat iedereen zo vriendelijk zal zijn om iets te laten weten als ze niet kunnen. Ik ben wel niet van plan om naar iedereen te gaan bellen hoor, is dat de gewoonte?
Ter info wij geven enkel een fuif met snachts broodjes dus het is nu ook niet zo dat het een ramp zou zijn als er wat te veel broodjes zijn ipv een hele maaltijd bij een "traditioneel" trouwfeest....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info