TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
gina
9-7-2010
|
15-6-2010 18:16:00
Bij ons moesten ze antwoorden voor 6 juni en
ik heb zaterdag de laatste bevestiging gekregen.
Het is idd niet leuk dat je zo lang moet wachten op de bevestigingen.
De meeste antwoorden maar tegen dat de datum van antwoord er is.
Kop op, de antwoorden zullen wel binnenvloeien!
Groetjes
|
|
Bie
10-7-2010
|
15-6-2010 19:09:09
Bij ons moeten ze uiterlijk vandaag bevestigen. Nu meer als de helft heeft niets laten horen. Deze zullen we dus zelf allemaal moeten bellen. Leuk is inderdaad anders.
Trek het je gewoon niet aan want ik hoor het bij iedereen dat ze zelf achter de bevestigingen aan moeten gaan.
Groetjes
|
|
Edel
7-8-2010
|
15-6-2010 19:16:20
Hey, Bij ons lopen de bevestigingen ook maar traag binnen...Bij ons moeten ze reageren voor 7 juli. Ik hoop dat ik tegen dan niet teveel onbevestigde gasten zal hebben.... Groetjes, Edel
|
|
Véronique
31-7-2009
|
15-6-2010 20:20:21
Ik zou toch nog niet in paniek schieten, hoor! Mensen gaan er vanuit dat ze nog veel tijd hebben --> 5 juli is toch nog 3 weken, hé! Sommigen moeten misschien nog iets van babysit regelen of zo... Anderen gaan ervan uit dat jullie wel weten dat ze gaan komen (familie,bv. --> Was bij ons het geval!),... Sowieso, nabellen zul je toch moeten doen...
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
16-6-2010 2:17:32
Er is nog wat tijd tot de deadline, toch? Misschien zitten er wat teveel tussen die te 'veraf' jullie staan? Een uitnodiging is ook maar een papiertje, wanneer je mensen 'persoonlijk' ontmoet zullen ze minder geneigd zijn te annuleren, maar dit is niet altijd mogelijk natuurlijk.
Zo kom je ook te weten wie uiteindelijk van echt belang is of niet.
grtz
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
16-6-2010 7:39:38
Mr. Discovideo ;) ,
wat cru om dat meteen te stellen. Ik denk dat mensen gewoon op het moment dat ze die uitnodiging krijgen, iets hebben van: "Ik heb nog tijd...". Dat had ik onlangs ook, en ik wist niet of ik naar die trouw zou gaan (verschillende factoren) of niet... Bijgevolg had ik even uitgesteld met antwoorden, met als gevolg dat ik ineens reminders kreeg in mailbox.
Was ik van slechte wil? Neen, tuurlijk niet, maar die tijd vliegt dan ineens....
Heb me dan ook voorgenomen om voortaan onmiddelijk knopen door te hakken en onmiddelijk iets te laten weten, maar ja, is nog maar voornemen.
Ik wil maar zeggen dat de meeste mensen wellicht zoals ik zijn, totaal niet van slechte wil, maar op moment dat je die uitnodiging krijgt, heb je nog weken tijd om te bevestigen, dus "Ik heb nog tijd....". Voor je 't weet is die deadline om.
Ik heb ook nog niet erg veel bevestigingen. 'n Kwart à de helft, maar maak me geen illusies na alles wat ik al gelezen heb, ik zal mensen moeten achterna bellen.
Gekke is trouwens dat we wel superveel complimenten kregen via foon, mail & sms ivm uitnodiging (van dat 't mooi was, origineel), maar ze zeiden niet allemaal er bij of ze al dan niet kwamen ('n paar wel).
Mijn familie ten slotte, ik weet dat ze allemaal komen, zo zijn ze, maar ze gaan er dus ook vanuit dat ze niets moeten laten weten, omdat ik 't toch wel weet...
|
|
Eva
10-7-2010
|
16-6-2010 9:18:15
wij hebben de meeste antwoorden de afgelopen week ontvangen (moesten antwoorden voor 15 juni) en ook deze week zullen we er nog veel krijgen
het is niet meer dan normaal dat mensen wachten tot het laatste moment op te antwoorden
je moet je nog geen zorgen maken, wij hebben nu ongeveer 80% van de genodigden gehoord en zal dus nog wel wat telefoontjes moeten doen dit weekend
|
|
ilse
7-8-2010
|
16-6-2010 12:53:28
Bij ons op de uitnodiging staat gewoon "indien belet graag een seintje voor 5 juli". Ik heb voorlopig nog maar 3 afzeggingen en ik hoop maar dat iedereen zo vriendelijk zal zijn om iets te laten weten als ze niet kunnen. Ik ben wel niet van plan om naar iedereen te gaan bellen hoor, is dat de gewoonte? Ter info wij geven enkel een fuif met snachts broodjes dus het is nu ook niet zo dat het een ramp zou zijn als er wat te veel broodjes zijn ipv een hele maaltijd bij een "traditioneel" trouwfeest....
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|