Nu Online
Momenteel zijn er 619 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer uitnodigingen verdelen?

15-6-2010 18:01:10
Hey,

Wij zijn net onze uitnodigingen gaan bestellen bij Ava, nu is het wachten op de proefdruk en als die in orde is zouden onze uitnodigingen ongeveer een week na het akkoord moeten klaar zijn. Dan alles goed vouwen en klaarmaken. Maar ik weet niet goed
vanaf wanneer dat we ze eigenlijk mogen uitdelen. De trouw is op 15 oktober dus nog exact 4 maand nu. Op de kaartjes staat dat ze moeten bevestigen voor 1 oktober.
Wat denken jullie vanaf wanneer mogen ze uitgedeeld worden?

Groetjes,
Elien

elien
15-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1460

Jessica

Meld misbruik15-6-2010 18:11:11

Best zo vlug mogelijk. Zodat de gasten ruim de tijd hebben om het te plannen in hun agenda en eventueel geschenken te overleggen.

gina
9-7-2010
 Meld misbruik15-6-2010 18:11:55

Wij hebben ze 8 weken op voorhand uitgedeeld.
Ik kon niet langer wachten

Groetjes

Shari
11-9-2010
 Meld misbruik15-6-2010 18:26:24

Wij trouwen 11 september en ik heb ze twee weken geleden uitgedeeld.
Wij hadden ze al in huis (ook van bij AVA) maar omdat ik hier overal last dat 6 weken op voorhand het gemiddelde is was ik dus van plan om te wachten.
Maar ondertussen begon echt iedereen in onze omgeving eigenlijk al zelf achter de uitnodigingen te vragen, wanneer ze klaar waren en waneer we ze gingen uitdelen.
Dus hebben we ze dan maar al uitgedeeld :)

Zo heeft toch iedereen op tijd de officiele bevestiging van de datum!

elien
15-10-2010
 Meld misbruik15-6-2010 18:34:31

Ik dacht oorspronkelijk een 2 maand op voorhand ze te verdelen maar omdat mijn vriend ze direct als we ze hebben wil uitdelen vroeg ik het eens. We zullen ze dan als ze klaar zijn stilletjes aan uitdelen, eer we ze hebben is het nog maximum 2 weken, dan alles vouwen enzo, dat zal ook wel wat tijd in beslag nemen dus een goede 3 maand op voorhand beginnen.

Bedankt voor de snelle reacties!

wendy
28-5-2011
 Meld misbruik15-6-2010 19:29:47

Interesant bij AVA om uitnodigingen te maken misschien?

Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-6-2010 20:17:22

@Wendy: Echt een aanrader! De onze kwamen ook van daar! Je weet op voorhand perfect wat het kost, snelle (2 weken) en correcte levering (wij hadden zelfs nog enkele uitnodigingen teveel gekregen, omdat ze steeds met een foutmarge werken),...

@Elien: De gangbare tijd is 6 tot 8 weken op voorhand. Véél vroeger zou ik ze toch niet uitdelen. Vaak vinden mensen het te vroeg om al direct te bevestigen of ze komen (zeker als je meer dan 2 maanden op voorhand je uitnodigingen al verstuurd) en nadien geraakt dat dan vergeten en kan je iedereen nabellen...

Shari
11-9-2010
 Meld misbruik15-6-2010 20:33:01

Wij hadden uitnodigingen van Buromac, en hadden enkele drukkers gecontacteerd die dezen maakten. Uiteindelijk hebben we ook prijs gevraagd bij AVA en dit schol enkel honderen euro's!!
Dus ja best de moeite volgens mij :)
En ze zien er prachtig uit...

imke
9-10-2010
 Meld misbruik15-6-2010 22:30:36

Wij trouwen op 9 oktober en versturen onze uitnodigingen rond 15 augustus. We moeten ze zelfs nog opstellen. Wij zullen bevestiging vragen tegen 25 september. de nonkels en tantes gaan we wel uitnodigen tijdens de eerste week van augustus...

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik15-6-2010 23:03:08

Hallo,

Wij trouwen ook 9 oktober en wij delen ze uit begin juli en bevestiging tegen 9 september.

Groetjes Lindsay

isabel
23-10-2010
 Meld misbruik15-6-2010 23:23:43

Wij trouwen 23/10,we vragen bevestiging voor 1/10 en delen ze
vanaf 23/8 uit.

angela
2-10-2010
 Meld misbruik16-6-2010 13:03:38

wij trouwen op 02/02/2010. ga de uitnodigingen volgende week versturen.
heb er op gezet om te verwittigen ten laatste 5/09/2010

groetjes Angela

tom
25-9-2010
 Meld misbruik16-6-2010 19:26:16

Wij trouwen op 25 september en wij versturen de onze begin juli
( met de reden dat het groot verlof er tussen zit )

Evelien
23-10-2010
 Meld misbruik16-6-2010 19:45:36

Wij trouwen op 23 oktober en gaan ze vanaf 1 juli beginnen uitdelen, voor 31 augustus moet iedereen bevestigd hebben en dit omdat vanaf 15 Juli tot 15 september wel altijd iemand weg is van de familie en mijn ervaring heeft me geleerd dat je ze het best vroeg genoeg geeft!
Want je gelooft het of niet, na de datum dat ze moeten hebben bevestigd zijn er nog steeds mensen die je moet opbellen om te vragen of ze nu komen of niet en dat gaat dan dikwijls zelfs om dichte familie leden die denken dat je het wel zou weten dat ze komen.
En als ik dit de laatste maand nog moet doen en dan de tafelschikking nog eens bij uitdokteren dan ben ik zot tegen onze trouw.

groetjes Evelien

elien
15-10-2010
 Meld misbruik16-6-2010 19:47:48

Onze proefdruk is ondertussen klaar en goedgekeurd dus binnen een week, een week en een half zouden de uitnodigingen klaar moeten liggen. Dan alles vouwen en beginnen uitdelen. Bedankt voor de reacties!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info