Terug naar overzicht
Best zo vlug mogelijk. Zodat de gasten ruim de tijd hebben om het te plannen in hun agenda en eventueel geschenken te overleggen.
Wij hebben ze 8 weken op voorhand uitgedeeld. Ik kon niet langer wachten Groetjes
Wij trouwen 11 september en ik heb ze twee weken geleden uitgedeeld. Wij hadden ze al in huis (ook van bij AVA) maar omdat ik hier overal last dat 6 weken op voorhand het gemiddelde is was ik dus van plan om te wachten. Maar ondertussen begon echt iedereen in onze omgeving eigenlijk al zelf achter de uitnodigingen te vragen, wanneer ze klaar waren en waneer we ze gingen uitdelen. Dus hebben we ze dan maar al uitgedeeld :) Zo heeft toch iedereen op tijd de officiele bevestiging van de datum!
Ik dacht oorspronkelijk een 2 maand op voorhand ze te verdelen maar omdat mijn vriend ze direct als we ze hebben wil uitdelen vroeg ik het eens. We zullen ze dan als ze klaar zijn stilletjes aan uitdelen, eer we ze hebben is het nog maximum 2 weken, dan alles vouwen enzo, dat zal ook wel wat tijd in beslag nemen dus een goede 3 maand op voorhand beginnen. Bedankt voor de snelle reacties!
Interesant bij AVA om uitnodigingen te maken misschien? Groetjes
@Wendy: Echt een aanrader! De onze kwamen ook van daar! Je weet op voorhand perfect wat het kost, snelle (2 weken) en correcte levering (wij hadden zelfs nog enkele uitnodigingen teveel gekregen, omdat ze steeds met een foutmarge werken),... @Elien: De gangbare tijd is 6 tot 8 weken op voorhand. Véél vroeger zou ik ze toch niet uitdelen. Vaak vinden mensen het te vroeg om al direct te bevestigen of ze komen (zeker als je meer dan 2 maanden op voorhand je uitnodigingen al verstuurd) en nadien geraakt dat dan vergeten en kan je iedereen nabellen...
Wij hadden uitnodigingen van Buromac, en hadden enkele drukkers gecontacteerd die dezen maakten. Uiteindelijk hebben we ook prijs gevraagd bij AVA en dit schol enkel honderen euro's!! Dus ja best de moeite volgens mij :) En ze zien er prachtig uit...
Wij trouwen op 9 oktober en versturen onze uitnodigingen rond 15 augustus. We moeten ze zelfs nog opstellen. Wij zullen bevestiging vragen tegen 25 september. de nonkels en tantes gaan we wel uitnodigen tijdens de eerste week van augustus...
Hallo, Wij trouwen ook 9 oktober en wij delen ze uit begin juli en bevestiging tegen 9 september. Groetjes Lindsay
Wij trouwen 23/10,we vragen bevestiging voor 1/10 en delen ze vanaf 23/8 uit.
wij trouwen op 02/02/2010. ga de uitnodigingen volgende week versturen.heb er op gezet om te verwittigen ten laatste 5/09/2010 groetjes Angela
Wij trouwen op 25 september en wij versturen de onze begin juli ( met de reden dat het groot verlof er tussen zit )
Wij trouwen op 23 oktober en gaan ze vanaf 1 juli beginnen uitdelen, voor 31 augustus moet iedereen bevestigd hebben en dit omdat vanaf 15 Juli tot 15 september wel altijd iemand weg is van de familie en mijn ervaring heeft me geleerd dat je ze het best vroeg genoeg geeft! Want je gelooft het of niet, na de datum dat ze moeten hebben bevestigd zijn er nog steeds mensen die je moet opbellen om te vragen of ze nu komen of niet en dat gaat dan dikwijls zelfs om dichte familie leden die denken dat je het wel zou weten dat ze komen. En als ik dit de laatste maand nog moet doen en dan de tafelschikking nog eens bij uitdokteren dan ben ik zot tegen onze trouw. groetjes Evelien
Onze proefdruk is ondertussen klaar en goedgekeurd dus binnen een week, een week en een half zouden de uitnodigingen klaar moeten liggen. Dan alles vouwen en beginnen uitdelen. Bedankt voor de reacties!