Terug naar overzicht
Vraag je toch ook even af of een sluier wel past bij je kleed... Ik ga er van uit dat jouw man niet weet welk kleed je hebt... Bij mijn jurk zou dat bv. al niet gestaan hebben... Een sluier past het best bij een klassiek kleed, vind ik. Misschien zijn er anderen die er anders over denken...
ik ga er alleszins eentje hebben, maar ik heb dan ook zo'n klassiek "prinsessenkleed". Er zijn verschillende soorten sluiers ook: afgewerkt met satijn, kant,... Je moet dus idd eens kijken wat bij je kleed past. Gewoon via internet bestellen vind ik persoonlijk een beetje riskant. Maar ik alle courante bruidswinkels hebben ze normaal een heel assortiment sluiers. Kan je het niet vragen in de winkel waar je kleed van komt?
Ik heb een sluier gepast in de bruidswinkel,waar ik mijn kleed gekocht heb en het stond me totaal niet. Heb een modern kleed
in de winkel waar je kleed vandaan komt zullen ze er wel hebben, ik had ook voor eentje gekozen, ik dacht eerder aan een korte maar deze ging me niet dus is het een langere geworden, je moet het eens passen op je kleed...
Ik had voor een sluier bij m'n kleed gekozen tot we een bruidspaar passeerden waarvan de vrouw een sluier had die nogal op de mijn leek.... M'n toekomstige zei doodleuk: 'Kijk, die heeft een vliegenraam op haar hoofd...' :-) :-) Ik heb de mijne dan maar geannulleerd.... ;-)
@Sabine: Dat meen je niet! LOL! :-D
@ Sabine: hahahahahaha wat een grappig verhaal!!