Terug naar overzicht
Al geprobeerd rond half één en zes uur? Dan is het etenstijd en zijn ze meestal wel te bereiken. Zo was bij onze pastoor toch :-) NIet opgeven en anders gewoon rond etenstijd eens gaan aanbellen Groetjes
Eens de gemeente contacteren, en daar vragen wanneer hij in de parochie is, en eens langs gaan? Als ik hem iets wil vragen, ga ik van de eerste keer langs, zo kan hij ons niet ontwijken :-) blijven proberen, je zal hem wel eens te pakken krijgen..... Groetjes Deborah
onze pastoor is ook een zeer moeilijk te berijken man, maar hij heeft wel 1 avond dat hij een soort van 'wachtdienst' heeft, dan is hij thuis te berijken, andere dagen meoilijker, zoek eens op of dat in jullie parochie niet is...
Ik zou er gewoon eens naartoe rijden, desnoods eens informeren bij de buren. Of inderdaad eens contact opnemen met de gemeentedienst. Niet opgeven!
Of gewoon heel logisch: es naar de mis gaan in de kerk waar je zal trouwen en na de dienst hem aanspreken?
wij moeten gewoon altijd eerst langs het parochiesecretariaat gaan en als ze ons daar niet kunnen helpen dan bellen zij eerst naar onze pastoor! maar wij hebben ook 2 nummers van hem en hebben eigenlijk nooit geen problemen voor hem vast te krijgen! maar als jij ook een secretariaat bij jullie hebt zou ik daar eens langs gaan!grtjs
Bij ons is de pastoor elke vrijdag tussen 18u en 20u thuis en kan je gewoon gaan aanbellen. Dat staat zo in het parochieblad (gelukkig maar dat mijn schoonmoeder daar een abonnement op heeft!!). We moeten trouwens nu vrijdag gaan om ons misboekje te laten goedkeuren. Duimen dus!! Wat je ook kan proberen is om hem na de mis aan te spreken. Hij zal zich wel gaan omkleden in de sacristie dus dan klop je gewoon op de deur. Zo kan je hem zeker niet missen.
Als je er geen goed gevoel bij hebt zou ik een andere oplossing zoeken. Wij doen een huwelijksinzegening door een Diaken. Een heel vriendelijk man en niet zo ouderwets. En voor ons meer geschikt want hij is ook getrouwd. Het enige verschil is dat hij geen communie mag geven. veel sterkte en ga ervoor
Eens langsgaan op de pastorij! ;-)
Heb wat rondgebeld en ben uiteindelijk te weten gekomen dat hij naar Italië is :) Normaal komt hij van't weekend wel terug. Anders zat er niets anders op dan na de mis te gaan denk ik!