Nu Online
Momenteel zijn er 545 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kan pastoor niet bereiken!

16-6-2010 9:53:25
We trouwen op 04/09 en moest de pastoor is contacteren voor in ondertrouw te gaan begin juni.
Probeer die nu al bijna 2 weken te bellen maar die neemt nooit op! Ik probeer op alle tijdstippen van de dag en zeker 4 keer per dag maar niets dat helpt! Ook op gsm, maar die ligt nooit op. Heb nu maandag een briefje in zijn bus gaan stoppen om ons te contacteren maar nog altijd niets! Hij staat er wel bekend om dat hij moeilijk te bereiken is maar nu wordt het toch lang! We moeten de uitnodigingen nog laten drukken maar nu durf ik niet goed want zou toch zeker willen zijn van het juiste uur van de kerk! Hij is van enkele maanden geleden (toen ik heb een enkele keer wel heb kunnen bereiken :) ) wel op de hoogte dat het 4/9 is maar toch... frusterend!

Sarah
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 943

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 10:09:35

Al geprobeerd rond half één en zes uur? Dan is het etenstijd en zijn ze meestal wel te bereiken. Zo was bij onze pastoor toch :-)
NIet opgeven en anders gewoon rond etenstijd eens gaan aanbellen
Groetjes

Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 10:16:58

Eens de gemeente contacteren, en daar vragen wanneer hij in de parochie is, en eens langs gaan? Als ik hem iets wil vragen, ga ik van de eerste keer langs, zo kan hij ons niet ontwijken :-) blijven proberen, je zal hem wel eens te pakken krijgen.....
Groetjes Deborah

heidi

Meld misbruik16-6-2010 10:35:47

onze pastoor is ook een zeer moeilijk te berijken man, maar hij heeft wel 1 avond dat hij een soort van 'wachtdienst' heeft, dan is hij thuis te berijken, andere dagen meoilijker, zoek eens op of dat in jullie parochie niet is...

Jasmina
13-8-2011
 Meld misbruik16-6-2010 10:54:33

Ik zou er gewoon eens naartoe rijden, desnoods eens informeren bij de buren. Of inderdaad eens contact opnemen met de gemeentedienst.
Niet opgeven!

Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik16-6-2010 11:42:32

Of gewoon heel logisch: es naar de mis gaan in de kerk waar je zal trouwen en na de dienst hem aanspreken?

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 13:02:58

wij moeten gewoon altijd eerst langs het parochiesecretariaat gaan en als ze ons daar niet kunnen helpen dan bellen zij eerst naar onze pastoor! maar wij hebben ook 2 nummers van hem en hebben eigenlijk nooit geen problemen voor hem vast te krijgen! maar als jij ook een secretariaat bij jullie hebt zou ik daar eens langs gaan!
grtjs

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik16-6-2010 13:18:22

Bij ons is de pastoor elke vrijdag tussen 18u en 20u thuis en kan je gewoon gaan aanbellen. Dat staat zo in het parochieblad (gelukkig maar dat mijn schoonmoeder daar een abonnement op heeft!!). We moeten trouwens nu vrijdag gaan om ons misboekje te laten goedkeuren. Duimen dus!!
Wat je ook kan proberen is om hem na de mis aan te spreken. Hij zal zich wel gaan omkleden in de sacristie dus dan klop je gewoon op de deur. Zo kan je hem zeker niet missen.

Tom
7-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 13:30:17

Als je er geen goed gevoel bij hebt zou ik een andere oplossing zoeken.

Wij doen een huwelijksinzegening door een Diaken. Een heel vriendelijk man en niet zo ouderwets. En voor ons meer geschikt want hij is ook getrouwd. Het enige verschil is dat hij geen communie mag geven.

veel sterkte en ga ervoor

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-6-2010 17:39:37

Eens langsgaan op de pastorij! ;-)

Sarah
4-9-2010
 Meld misbruik16-6-2010 20:27:01

Heb wat rondgebeld en ben uiteindelijk te weten gekomen dat hij naar Italië is :)
Normaal komt hij van't weekend wel terug. Anders zat er niets anders op dan na de mis te gaan denk ik!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info