Terug naar overzicht
Zowel mijn broer als ik hebben daar ons 18 jarig feest gevierd en hadden een super dag. Dus toen mijn (ondertussen) man en ik op zoek waren naar feestzalen was dit de eerste die we bezochten.. maar het ontvangst, de formule en de vriendelijkheid waren niet wat we ervan verwacht hadden... Als je met een groot avondfeest gaat zijn (+100) is het al beter, maar als je met teveel bent, verdelen ze je in verschillende zalen.. tuin is prachtig, je krijgt suite als cadeau (als ik me niet vergis).. opgelet, drank was per fles en heb al gehoord dat daar soms incorrectheden mee gebeuren.. Zaal is heel mooi en het eten, ik dacht dat dat wel goed was... Dus, geen slechte keuze, maar niet voor iedereen de goede! Wij hebben ook nog Salons Orchidee (in Ruien) bezocht en uiteindelijk gekozen voor Ladeuze in Maarkedal. Veel succes met jullie keuze!!
Wij net nieuwe feestzaal ontdekt, niet ver van Ronse. Het heet Ferme d' Ecavee. Het is in Molembaix. Als je eens kijkt op google zal je het wel vinden. Zeer mooie locatie! Succes!
Prachtige locatie en goede keuken! Wij gaan reeds verschillende jaren op een rij naar hun valentijnfeest. Dit is net een huwelijksfeest echt een aanrader. Het communiefeest van m'n dochtertje hebben we ook daar gedaan, hoewel het voor ons een 45 tal min. rijden is zou ik nog voor deze locatie kiezen, vooral als het feest bij goed weer of over dag begint (groot park met meer). Ik raad aan om eens een afspraak te maken om de zalen te zien. Zoals hierboven beschreven is het beste dat de gehele locatie wordt afgehuurd. Groetjes