Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beetje ramp!!

16-6-2010 14:41:56
Hallo,

ik heb dus mooie witte leren schoentjes voor mijn trouw.
Maar ze knellen wat. In de winkel liepen ze echt goed en nu niet meer.
Wat is het beste om je leer wat uit te rekken of zo ^^?

Groetjes

Eline
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 824

Shari
11-9-2010
 Meld misbruik16-6-2010 14:47:30

goed opvullen met nat krantenpapier en zo een nacht laten staan...

Kim
26-6-2010
 Meld misbruik16-6-2010 14:48:14

klinkt misschien onnozel maar in diepvriezer steken (in plastic zak) er uithalen en onmiddellijk aandoen. Da's blijkbaar de beste manier om uw schoenen naar uw voet te zetten.
Groetjes
Kim

Sara
1-8-2009
 Meld misbruik16-6-2010 14:48:30

Natte sokken aandoen en daarover je schoenen, paar uurtjes aanhouden.
Werkt steeds perfect bij mij.

Sara
010809

Sara
27-8-2010
 Meld misbruik16-6-2010 14:51:44

Vocht en warmte zijn naar het schijnt de beste middelen.

De verkoopster zei tegen mij dat ik er met de haardroger moest over gaan tot de schoen (of het deel van de schoen waar het om gaat) heel warm is en dan uw voet insteken.
Ze zei ook dat je kokend water over de schoen moest gieten en dan onmiddellijk uw voet erin steken maar dat risico zou ik zelf niet nemen. De haardroger lijkt me onschuldiger :)
Succes nog en laat maar weten of het gelukt is.
Sara

shanna
28-8-2010
 Meld misbruik16-6-2010 15:29:42

Ik had dit probleem ook, ben gewoon naar de schoenmaker een spuitbus gaan halen die je in je schoenen spuit (dan onmiddelijk aandoen en 30min in rondwandelen) de leren schoenen zetten zich perfect naar u voet.....

nele
17-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 15:29:47

Heykes,

Toen ik bij mijn naaister was legde ik het uit van mijn probleem dat ik geen tijd had om mijn schoenen deftig "in te lopen".
Zij vertelde me over een wondermiddeltje een soort schuim dat je in je schoen spuit en dan direct aan doet en dan een half uurtje mee lopen en uw schoen heeft zich gezet naar uw voet.
Ik dacht ok op zoek naar dat middeltje natuurlijk niet makkelijk totdat ik tegen een vriendin vriendin die in de brantano werkt erover vertelde en die heeft voor mij 3 productjes meegebracht. 1 schoensmeer voor witte schoenen, spray met echte zijde die een soort film over uw voeten legt eigenlijk een panty maar dan in spray zodat je geen zweetvoeten hebt in je schoenen en dan het wondermiddeltje.
Ik heb ze sinds dit weekend in huis MAAR nog niet aan toe gekomen deze te testen.
Dus ...

Maar lijkt met toch beter dat eerst te proberen is speciaal daarvoor dan beginnen kullen met water en je schoenen of warmte en ...

Groetjes

Nele

nele
17-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 15:29:53

Heykes,

Toen ik bij mijn naaister was legde ik het uit van mijn probleem dat ik geen tijd had om mijn schoenen deftig "in te lopen".
Zij vertelde me over een wondermiddeltje een soort schuim dat je in je schoen spuit en dan direct aan doet en dan een half uurtje mee lopen en uw schoen heeft zich gezet naar uw voet.
Ik dacht ok op zoek naar dat middeltje natuurlijk niet makkelijk totdat ik tegen een vriendin vriendin die in de brantano werkt erover vertelde en die heeft voor mij 3 productjes meegebracht. 1 schoensmeer voor witte schoenen, spray met echte zijde die een soort film over uw voeten legt eigenlijk een panty maar dan in spray zodat je geen zweetvoeten hebt in je schoenen en dan het wondermiddeltje.
Ik heb ze sinds dit weekend in huis MAAR nog niet aan toe gekomen deze te testen.
Dus ...

Maar lijkt met toch beter dat eerst te proberen is speciaal daarvoor dan beginnen kullen met water en je schoenen of warmte en ...

Groetjes

Nele

nele
17-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 15:29:57

Heykes,

Dus ...

Groetjes

Nele

nele
17-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 15:30:07

Heykes,

Dus ...

Groetjes

Nele

nele
17-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 15:30:12

Heykes,

Dus ...

Groetjes

Nele

nele
17-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 15:30:38

Sorry voor al deze reacties was een fout met pc

Tinne
10-9-2010
 Meld misbruik16-6-2010 15:35:55

MMM... al die dingen, zoals water, schuim, natte kousen... kan dat geen kwaad voor je schoen zelf? Het zijn speciale schoentjes hé...Geen gewone alledaagse

Ik heb de mijne gewoon ingelopen met een paar dikkere sokken...als ik stond te strijken of zo.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik16-6-2010 15:36:38

ik dacht naar een schoenmaker gaan ze ze laten openrekken...

Stephanie

Meld misbruik16-6-2010 15:43:09

In de vriezer en dan direct aandoen blijkbaar...

Eline
31-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 16:10:35

Oke dankuwel voor alle reacties.

Groetjes

Debs
23-10-2010
 Meld misbruik16-6-2010 17:06:38

Hey

Beste manier om leder te rekken is schoenen eerst in de diepvries te steken en dan aan te doen met net een iets dikkere sok dan dat je van plan bent te dragen op den trouw
Indien geen sok op trouw , gewoon nylonkous aandoen! Eerst gewoon aandoen, voelt niet aangenaam en pas na +/- 15 min op gaan staan! MAW avondje tv kijken met schoenen aan! Of beste truc...

Aandoen tijdens avondmaal en daarna een uurke strijken of stofzuigen, gewoon iets waarvoor je moet staan!

Shoenen best in een dubbele plastieke zak steken! Liefst zakken zonder opschrift ( kan afgaan anders)
Als je van plan bent schoenen te dragen zonder sok of nylon na een dik uur uw sok verwijderen anders wordt de schoen te groot!

Dit trucje +/- 3 x herhalen en schoenen zitten perfect

Heb deze truc al met al mijn 'pijnlijke' schoenen gedaan....waar heb ik mijn info van...Heb podologie (pedicure) gevolgd en les gegeven erin !!

Veel succes
Debs

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-6-2010 17:36:18

Ik had ook een natte prop papier in de tip van mijn schoenen gestoken en nu geen problemen meer!

Deborah
15-5-2010
 Meld misbruik19-6-2010 16:40:11

Ik heb een vochtige handdoek erin gestokken , omdat je daar wat meer mee kunt wringen dan met papier.
Je moet de plaatsen waar ze pijn doen goed opvullen met de handdoek en een nacht laten staan.
De dag ernaar moet je de handdoek eruit halen en ze onmiddellijk aandoen. De schoen past zich dan aan aan jouw voet.
Ik heb dit een keer gedaan en de schoen zat perfect.
Dit was de tip die ik gekregen had van de bruidswinkel.
Omdat ze zeiden dat je moet oppassen om vanalles te proberen. Want niet elk type schoen kan tegen al die middeltjes.

Philip
10-9-2010
 Meld misbruik16-7-2010 9:17:43

Mijn ceremoniemeester zei dat ik een zakje met water erin moet steken
en dat dan in de diepvries
het water zet uit, enzo rekken de schoentjes uit

Bij mij helpen die spraytjes niet hoor...
Heel warm water erin gieten, en dan direct erna uw voet erin steken en aanhouden tot het droog is, dat werkt bij mij...
Maar met trouwschoentjes zou ik dat ook niet echt durven hoor...

Groetjes,
Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...