Terug naar overzicht
hey, Ik denk mocht je bloemen nemen die dan er volop zijn dat het wel mee zal vallen. Denk dat je het best eens binnenspringt in een bloemenzaak en info vraagd. Ons altaarstuk koste 50 euro en dat was toen een duur stuk zeiden ze omdat wij er in februari zonnebloemen in wilde. ( dat was ook ons thema). wij hadden aan onze stoelen elke 1 zonnebloem en verschillende mandjes gevuld met sleutelbloemen daarbij nog mijn bruidsboeket zaten we rond 100 euro. De mandjes met sleutelbloemen hebben nog verschillende weken in de kerk gestaan.. Groetjes
hey, wij hebben om de 2 rijen pilaartjes staan met een bloemstukje op en dan ons altaarstuk! te samen mat mij bruidsboeket (125euro)en dat van mijn dochter (90euro) en de corsages voor de mannen ( 8* 7euro/stuk) betalen wij 844 euro ik weet het niet goedkoop maar echt prachtig! grtjs jessie
Onze kerkversiering was als volgt: versiering aan de kerkstoelen in de middengang en aan onze stoelen: http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=734515&id=1240628751 versiering aan de paaskaars bloemstuk aan het altaar (afhangend) (niet echt duidelijke foto online) Wij hadden deze kerkversiering gedeeld met het koppel dat voor ons trouwde. We moesten €100 betalen (en het andere koppel dus ook zoveel).
Hallo, Ik betaal 200 euro voor mijn bloemen en heb daarvoor 2 grote vazen naast ons met arendskelken, een altaarstuk, mijn bruidsboeket en een boeketje voor mijn dochter. Valt wel mee vind ik. Ik heb aan de achterste rijen balonnen laten hangen, we laten die na de mis op ter nagedachtenis van een aantal dierbaren die reeds overleden zijn. SuccesHeidi