Terug naar overzicht
van de Vlaamse Ardennen,
Is dat met proefkapsel en al of wat? Want ik betaal 20 proef en 18 euro op trouw en aan huis. En voor make up 10 euro. Groetjes
Wow Eline! Waar ga jij?Tot nu toe heb ik er enkel gevonden van meer dan 50euro zonder proef!
Ik betaal 40 euro voor de proef en 40 euro voor de dag zelf......
Het is natuurlijk te zien wat er allemaal moet gebeuren, hé...
Ik heb Joke, is een meisje die komt aan huis regio Kuurne enzo. Mijn haar word in krullen gedaan en dan opgestoken met curlies en dan nog tiare erin. Groetjes
Hey, onze kapster is van studio Joyce in wilrijk (godshuisstraat) en zij vraagt 17 euro voor bruidskapsels. onze proefkapsels waren heel goed, ik wou wat later ook nog eens een ander kapsel uitproberen en dat was ook helemaal geen probleem. Met wat zoeken vind je best wel wat kappers hoor! groetjes kristien
Dynamics Borgerhout. Proef: 40, kapsel ook 40.
Ik heb tot nu toe al 2 proefkapsels gehad en nog niks moeten betalen... Ik ga daar altijd en zij beschouwt dat als haar cadeau van haar voor mij :-)Voor de dag zelf zal ik misschien wel iets moeten betalen, maar meer dan 20 € zal dat zeker niet zijn...
Ik heb dit ook bij mijn 'gewone' kapper laten doen. Ik heb een keer of 3 mijn haar laten opsteken om te proberen, dan kwamen er maar een paar euro bij. De dag zelf, ik weet het niet juist meer, maar dacht iets tussen de 10 en 15 euro. Ben wel tot bij haar geweest (dus niet aan huis). Daar zit wel een groot verschil hé. En inderdaad, wat moet er gebeuren? Bij mij was dit vrij snel geklaard. groetjes, Carolina