Terug naar overzicht
Hallokes, Ons feest gaat door in de Waterhoek in Geetbets. Niets dan positief gehoord over deze zaal, en voor onze mening is dat ook zo! Nog veel succes met je zoektocht. Dorien
De kleine graaf in s Herenelderen. Wij hebben hier een fantastisch feest kunnen geven met dank aan Jos en Agnes... Groetjes, Ilse V
Wij hebben ons feest in de holiday inn te hasselt (het hotel) we waren nog aan het kiezen tussen NH molenvijver in genk ofwel hasselt, het is hasselt geworden. Stiemerheide in genk is ook heel mooi, maar eits sjieker. Mijn ouders hebben daar een feest gegeven. http://www.stiemerheide.be/nl/ groetjes
Wij hebben ons feest in Het Daelhof te Opgrimbie(Maasmechelen). Zijn er al enkele keren gaan eten en feestje gehad en waren er tevreden van !
Ons feest zal doorgaan in Stiemerheide te Genk (zie antwoord van Sarah hierboven). Tot nu toe niks dan lof, al zal ik pas na de 7de augustus met zekerheid kunnen zeggen hoe het daar geweest is...Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in en ik kijk er enorm naar uit!!!
hoi, Wij geven volgend jaar ons avondfeest in de vrije valk in alt hoeselt! toffe mensen die echt luisteren naar wat je wil en je veel inspraak geven, goede prijs kwaliteit! groetjes
Ons feest zal doorgaan in het Rubenshof in Alken. Tot nu toe niks dan lof, al zal ik pas na de 19 juni met zekerheid kunnen zeggen hoe het daar geweest is... Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen!!!!
Ons feest gaat door in Château de la Motte in Groot-Gelmen (Sint-Truiden). Een heel mooie locatie waar je zelfs je foto's kan maken (doen wij ook). Groetjes, Joke
Hoi Stefanie, Wij hebben ons huwelijksfeest gegeven in Bevershof in Bilzen. Een echte droomlocatie met uitstekende service inclusief ervaren ceremoniemeester en heerlijk eten voor de juiste prijzen. Aanrader! Groetjes, T.
Wij hebben ons feest gegeven in 't Kelsbekerhof in Nieuwerkerken. Deze zaal is niet zo bekend en niet geschikt voor grote feesten. Kunnen in totaal 120 personen in. Wij waren maar met 60 personen. Alles was perfect. Heel vriendelijke mensen. ( Zijn man en vrouw die dit doen). Knusse zaal. Er wordt maar één feest tegelijk gegeven, ook al hebben ze plaats over. Zo ben je zeker dat jouw feest alle aandacht krijgt. Goede prijs. Veel keuze en heel lekker eten.
Hallo, Ons feest gaat doorgaan in de Vrije Valk in Alt-Hoeselt; Een heel mooie en romantische vierkantshoeve met een prachtige tuin en binnenkoer. De mensen zijn heel vriendelijk en houden veel rekening met wat je wilt. Kan natuurlijk pas na de 18de maart met zekerheid zeggen als het daar goed is, maar gaande op wat ik er al van gehoord heb, heb ik er alle vertrouwen in. Succes nog met de zoektocht Leen