TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Fieke
7-7-2007
|
1-2-2006 12:58:31
Ann-Sophie,
Rustig! Mijn moeder haar tante is altijd naaister geweest. Misschien kan zij je verder helpen. Haar naam is Godelieve en haar nr. is 0497 94 54 84. Ze woont in Burst (bij Aalst). Als zij het niet kan, kan ze jou misschien het telefoonnummer doorgeven van een bevriende naaister.
Doe haar de groetjes van Sofie van Myriam De Smet.
Veel succes! Sofie 7/07/2007
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
1-2-2006 13:04:02
Dag Ann-Sophie,
M'n moeder heeft zelf altijd een confectie-atelier gehad (in Haaltert) en kan dus heel goed naaien. Ze heeft zelfs haar eigen trouwkleed gemaakt! Ik wil het haar wel eens vragen hoor. Maar 't zal zeker iets zijn voor na 11 maart, want 'k denk dat zij zenuwachtiger is dan ik voor mijn trouw! :-)
Groetjes,
Sylvie 11/03/06
|
|
Ann-Sophie
9-9-2006
|
|
|
Ann-Sophie
9-9-2006
|
1-2-2006 13:41:22
ontzettend bedankt voor jullie snelle reacties. Jullie hebben mij toch een beetje kunnen geruststellen nu ik weet dat er bij me in de buurt wel mensen zijn die me kunnen helpen. Ik heb inmiddels via een vriendin een nr. gekregen van iemand in Heldergem die ook trouwkleding maakt. Ik mag deze avond al langsgaan dan kan ze zien of het te doen is, ik hoop in alle geval van wel en anders heb ik jullie adressen nog hé !!
Nog eens een dikke merci ! Ik hou jullie op de hoogte !
Liefs Ann-Sophie
|
|
Ann-Sophie
9-9-2006
|
1-2-2006 13:47:31
Hey Sylvie, het begint wel degelijk te korten voor jou ! Gaat het nog met de zenuwen ? Ik verjaar op 8 maart en vier dit op 11 maart maar ik ga proberen naar de trouw te komen kijken, kan je me nog eens het uur bevestigen aub? zo kunnen we de sfeer al wat opsnuiven!
wat mijn kleed betreft : zoals ik al schreef mag ik ergens gaan vanavond, maar misschien lukt het niet, of ik weet ook de prijs nog niet,...dus ik hou je voorstel in gedachten, en wees gerust ik kan wachten tot 11 maart, 't is maar voor september hé !
groetjes Ann-Sophie
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
1-2-2006 14:12:30
Dag Ann-Sophie,
Ja, 't begint dichterbij te komen, nog 38 dagen! Af en toe begint het wel te kriebelen hoor, maar 't meeste is gedaan, dus echt stress is er niet meer bij. Nu zijn 't nog vooral zo kleine dingen en de definitieve afspraken met iedereen maken (ceremoniemeester, deken, ons koor, fotograaf, zaal...). Heb jij ook een uitnodiging gekregen van de deken? Wij gaan dinsdag naar z'n kaas-en wijnavond, maar voor de tweede avond, tja, dan zijn we al getrouwd! :-) Onze mis begint om 13u. 't Zou tof zijn als je kan komen, 'k heb graag heel veel volk :-) Trouwens, 'k heb ook een rembo-kleedje... Maar 'k ga de naam nog niet verklappen, want m'n toekomstig schoonzusje kan hier ook komen piepen (zij trouwt op 7 juli) en 'k wil het nog geheim houden.
Groetjes,
Sylvie 11/03/06
|
|
Ann-Sophie
9-9-2006
|
1-2-2006 14:49:10
Sylvie, ik heb ook zo'n uitnodiging gekregen,...denk ik maar heb de brief ergens mislegd, was dat ook zo'n oranje kaart (karton) met de 2 data erop?
Op dinsdag hebben wij wel Gunther zijn zoontje en dan gaat het moeilijk, nu anders moet je me nog es zeggen wanneer het juist is misschien kunnen we toch nog iets regelen?
13u, lappe dan moet ik net bij de kapper zijn en dat is daar aan de kerk in haaltert, natuurlijk kan ik wel efkes ervoor of na de mis komen kijken dan kan ik toch nog een glimp opvangen van je kleed. Jij zal mij niet herkennen maar ik jou wel hé, hihihi
in alle geval veel succes en geniet nog van de komende dagen !
Ann-Sophie Groetjes Ann-Sophie
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
1-2-2006 15:00:11
Ann-Sophie,
Het is volgende week dinsdag 7/2 om 19.30u in Denderleeuw (juiste adres heb ik hier niet, ergens een parochiezaaltje). De volgende bijeenkomst is op 14/3, maar daar weet ik geen uur meer van (is voor ons toch van geen belang meer hé).
Ha, ga jij ook bij de kapper aan de kerk? Ik ook :-) Onze mis zal waarschijnlijk redelijk lang duren (met dat koor), dus na de kapper heb je wel nog tijd om even te komen kijken. Misschien zo'n bordje maken: 'wijtrouwen-collega'? :-)
Groetjes, Sylvie
|
|
Ann-Sophie
9-9-2006
|
1-2-2006 17:31:59
nieuws Sylvie, ik heb naar Katrien mijn kapster gebeld en ik kan wat later gaan met mijn haar. Ik vertelde haar dat je dan trouwde en dat we elkaar "kennen" en dat je ook bij haar komt voor haar haar. Ik wil dus graag naar je mis komen, ik wil dat al eens meemaken dan heb ik een idee voor mijn beurt in september.
ik hoop dat Katrien ook mijn haar kan doen, ik ben heel tevreden daar. Maar ze heeft normaal verlof begin september. Ik zal het er nog es met haar over hebben.
tot 11/03 dus zeker al ! groetjes
|
|
Ann-Sophie
9-9-2006
|
2-2-2006 9:07:50
Hallo allemaal,
Gisteren was ik nog ongerust over mijn kleed maar 't is gelukkig opgelost. Ik ben gisteren langs geweest bij een naaister/ontwerpster en ze gaat het volledig in orde kunnen brengen, binnen 2 weken zie ik normaal het resultaat al. Een pak van mijn hart !
Groetjes Ann-Sophie
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
2-2-2006 11:47:43
ha, da's goed! Weeral een zorg minder!
Groetjes, Sylvie 11/03/06
ps. bedankt om je afspraak met de kapper te verzetten! 'k Vind dat supertof!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|