Terug naar overzicht
Hey, Tijdje geleden stond er een heel mooi jurkje op kapaza. Zou daar eens kijken
Hey Natacha , Ik heb zelf juist eentje gekocht voor mijn schoonzus haar trouw , me rot gezocht maar overal zoveel geld voor ene...Dus ik heb mijne gevonden in bruidswinkel Cachet..kleedje van 400 euro naar 100 euro !En er zijn er ook nog goedkopere. Het hangt er vol van en ze doen ook verhuur . Zeker de moeite eens om te gaan kijken.. Grtjs Wendy
In P&C in Antwerpen en in Wijnegem hebben ze een groot assortiment avondkledij, voor elk wat wils en meestal niet erg duur...
Ik verkoop mijn suitekleedje mt 42-44 Het komt uit Azurro in Oostende. Weet niet van waar jullie zijn maar jullie mogen het altijd komen passen. Ik ben 1m60 http://nl.kapaza.be/vi/27423392.htm?ca=2_s groetjes
Hey Natascha, Stuur jij mij uw mail adres eens dan stuur ik je een foto van suite- kleedje dat ik had voor bij den trouw van vrienden. Groetjes Tineke
Hallo, ik heb ook nog een suite ensemble te koop, foto's zijn te zien op koopjeskrant, avondkleding, frambooskleurig, broek ensemble maat 42-44. Groetjes Agnes