Terug naar overzicht
Kijk ook eens naar kasteel Le Saulchoir in Celles en Salons Orchidee in Kluisbergen!
als je een groot budget hebt moet je zeker eens naar het Klokhof gaanprachtige zaal, maar zeker niet goedkoop. groetje, Bieke
@ Dorothea, wij zijn prijs gaan vragen en Le Saulchoir en waren er eventjes niet goed van. Wel heeel mooie zaal. Alles hangt natuurlijk af van uw budget. Al gedacht aan het Vijverhof in Wevelgem of Alta Ripa in Outrijve?
hallo! Wij gaan trouwen in Carlton in Marke, tot nu toe zijn we er al super tevreden over, wij mogen ook daar onze viering houden en zo. Zij zijn zeer meegaand in alles! Wij zijn ooit naar een feest moeten gaan in Ter Eeste in Roeselare, dat ook door hen verzorgd werd en het eten en de bediening waren echt top!
Ik sluit mij aan bij Stephanie. wij trouwen ook in Domein Carlton en de babyborrel van mijn broer's kindje is in Ter Eeste in Roeselare. Tot nu toe, zeer tevreden over alles ... gisteren gaan proeven en alles dik in orde. Manor Hoeve in St-Eloois-winkel is een hoeve met heel mooie entree!
Ferme d'Ecavée in Celles. niet zo ver van Kortrijk. Echt prachtige locatie. Dit kan echt niet tippen aan klokhof en alta ripe enzo vind ik persoonlijk. Dit is een oude gerestaureerde hoeve. Ze hebben een website. Je moete maar een kijken op google. Succes met de zoektocht!
Zalen 138b in Harelbeke is echt een leuke locatie en eens iets helemaal anders.
Bedankt voor de goede tips! Zijn er mensen die een goede traiteur kunnen aanraden? Kwestie van eens het budget te vgl tussen zaal 'all-in' en traiteurdienst die je zelf kiest...
Hoi, Probeer ook eens Au Domaine de Jaurieu op te zoeken op het internet. Het is een schuur (midden in U-vormige hoeve) die toch op een moderne manier wordt ingekleed. De uitbaters staan voor veel dingen open (van barbeques tot walking dinners en zelfs vuurwerk). Prijzen vallen zeer goed mee. Veel succes!
hey, wij trouwen in ter eeste in juni 2011. ik zocht een zaal die niet te chiq was en te modern, en ter eeste is een ideale combinatie van de 2. ik was op slag verliefd op de zaal, het eten is er naar het schijnt gewoon "top". qua prijs heb ik al goeikoper gezien, maar tjah, niks an te doen.mijn hart was ik aan de zaal verloren.....