Terug naar overzicht
Hello Claudia, Nooooooo worries.....die mensen in Genk zijn eerlijk en heel vriendelijk hoor.... Natuurlijk hebben ze nu veel werk met de zomerbruidjes ( sorry..ben er 1tje van) .... Heb mijn jurk besteld in Januari....en toen zeiden ze dat het pas in Juni er zou zijn....Heb dan al in Mei telefoon gekregen dat jurk binnen was...en dat ik voor 1ste pas mocht komen... :) Op die pas hebben we direct alle datums vastgelegd voor de andere keren tot zelfs dag huwelijk ..... Dus denk gewoon met een jaar op voorhand dat het eindeloos wachten lijkt....en dat ze voorrang geven aan zomerbruidjes....maar zou nog niet in paniek schieten....Komt in orde....ze doen echt hun best daar..toi toi ..... Groetjes Sabine
Hey Sabine Ik begrijp dat de zomerbruidjes voorrang hebben maar ik weet dat er van iemand die op dezelfde dag als ik trouwt wel al het kleed binnen is. Ze heeft haar eerste pas vorige week al gehad en ze heeft het 2 maanden geleden pas gekocht... Terwijl ze tegen mij zeggen dat ze voor de septemberbruidjes nog niks laten doorkomen... Begrijp het niet zo goed... Groetjes Claudia
Hey hey !!!! Mijn kleedje kwam ook van daar !!!! Maak je maar geen zorgen !!! Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd en alles was OP en Top in orden !!! Nogthans had ik ook pas mijn eerste pas een viertal weken voor de trouw !!! (mijn jurk was ook niet op tijd !!! Niet druk om maken !! Ze weten wat ze doen daar !! Echt wel !!! Wat mij betreft !!! Chapeau aan Nadia en haar team !!!!! Grtjs en véél succes...
hey, goh ik snap het wel dat de zomerbruidjes nu primeren, maar ik zou er toch achter zitten. Als het niet van de eerste keer perfect past (en dat is bijna nooit) wordt het toch stressen... zou er een beetje achter zitten, uiteindelijk betaal je genoeg voor je kleed dat je er recht op hebt dat het perfect past... groetjes, Kristien
Heey, Ik ben zaterdag voor de derde keer gaan passen! En mijn kleedje was gewoon perfect! Ik zou zo snel niet panikeren je zal wel zien dat alles in orde komt! En geloof me nadia en haar team weten echt wel wat ze doen hoor! Ik ben nog nooit zo vriendelijk onthaald geweest als daar en voel me er echt wel thuis! Nu nog twee keer gaan passen en mijn datums zijn al vastgelegd, dat zal bij jou ook zo wel verlopen. Het is natuurlijk zowiezo wat spannend en als alles dan niet vlug genoeg gaat is het om te balen voor jezelf maar ik heb het volste vertrouwen in hen!!!! Vele groetjes Een tevreden bruidje