Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ijsfontein

17-6-2010 14:43:04
Hallo,

de site waar ik mijn ijsfontein voor op taart ing bestellen is weg. Bestaat niet meer. Weet er iemand waar ze dit nog verkopen?

Groeten

Eline
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 462

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-6-2010 17:50:12

Misschien een gekke vraag maar wat is een "ijsfontein"?

Eline
31-7-2010
 Meld misbruik17-6-2010 19:21:41

Zoiets dat vuur spuit op een taart.

Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-6-2010 19:51:52

Aaaaaaaaaaah! In een carnavalswinkel.
In oktober werd mijn oma 80 jaar. Bij de bakker waar we haar verjaardagstaart kochten kregen we zo'n vuurwerk erbij. Dus misschien heeft jouw bakker dat ook wel?
In sommige feestzalen hebben ze dat ook sowieso.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-6-2010 20:00:53

Wat ik zeker nog wil vermelden: zo'n vuurspuwend geval geeft wel héél veel licht... Waardoor de foto's die we genomen hebben eerder overbelicht werden... Je kon er nog wel iets van zien, maar dat ding was een witte vlek en de rest was redelijk donker... Misschien niet zo fijn voor je foto's? Het aansnijden van de taart is toch wel een speciaal moment dat je meestal vereeuwigd wil zien op foto...
Onze feestzaal zorgde voor gekleurde vlammen op een stokje... Héél mooi en héél speciaal. Het is een soort prop op een stokje waar een soort vloeistof op is en als je het aansteekt allerlei speciale kleuren geeft. Een foto: http://www.facebook.com/photo.php?pid=752588&l=81c3...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...