Terug naar overzicht
Hey Ann, Wij hebben 2 liedjes om binnen te komen. Eentje voor de suite en de mensen die buiten staan te kijken en eentje voor mijn papa en ik. Wij hebben gekozen voor: Suite: Morning Mood uit de Peer Gynt Suite Bruid: Here comes the sun - The Beatles
Wij hebben ook 2 verschillende liedjes..... suite en ik met mijn papa een ander liedje...
Hey Sabine, Ja, ik dacht al voor 2 liedjes te gaan, dan weten ze wanneer wij binnenkomen he :-)Is alvast een mooi keuze van liedjes dat jullie hebben!
Bedankt!! Hebben jullie al een idee qua liedjes? Die intrede liedjes kwamen vrij vlot maar de rest van het misboekje was eerder een ramp voordat alle puzzelstukjes op z'n plaats vielen... :-)
Voor de intrede van de suite waarschijnlijk Alegria en voor de bruid weet ik nog niet...Maar ik wil echt een kippenvel moment :-)Ik vind Kissing you van Romeo&Juliette af, maar geen liedje voor binnen te komen.Oh ik mag nog niet denken aan dat misboekje :-(Wij hebben gekozen voor in de kerk te trouwen maar niet op een kerkelijke manier...Ik weet zelf niet waar ik moet beginnen, want teksten over god en blabla genoeg te vinden, maar dat willen we juist niet...
Wij zijn binnengekomen op Alegria van Cirque du Soleil! Vorige week nog gehoord op ons schoolfeest (thema circus) en het was weer een echt kippenvelmoment! Wij hadden één liedje. Dat was lang genoeg voor de hele suite. Anders moeten de mensen wel erg lang wachten eer je aan de viering begint (2x +/- 3 min. is lang als je wacht).
Wij werken niet met een suite maar komen samen met onze twee kindjes binnen op 'favorit adventure' van K's Choice. Een niet zo bekend liedje van hen maar met een heel passende tekst: Here we goOur favorite adventureYou should knowI was never more completeAnd I never thought I’d seeThe meaning of my lifeWrapped in youNext to me
Wij zijn er nog niet definitief uit of we twee liedjes zullen gebruiken. De keuze voor mijn binnenkomst aan de arm van m ijn vader hebben we echter wel al: Serenade to Spring van Secret Garden.