Terug naar overzicht
Sorry, het is dus beautiful in MY eyes.haha,beetje wijn gedronken !!! Karine
Wij hebben gekozen voor Nothing else matters van Metallica omdat het een mooie tekst heeft en toch niet te 'kleverig' is. We hebben ook lang zitten twijfelen tussen 'only your love wil do' van jan leyers, 'everyting i do' van Bryan Adams en 'altijd heb ik je lief' van Clouseau.
Hallowij kiezen voor The best is yet to come van Novastar.Veel succes met het huwelijke en geniet er met volle teugen van
Hallo,Nothing Else Matters vind ik een PRACHTIG openingslied, inderdaad niet te plakkerig en toch enorm romantisch. Wij kunnen dit helaas niet nemen omdat mijn vriend zijn broer op hun trouw twee jaar geleden dit openingslied hebben gebruikt, dus ja vind dit niet echt passen dan.Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Joe Cocker en Jennifer Warnes: Up where we belong ! Ook lang getwijfeld tussen Bryan Adams, maar dat wordt zoveel als openingsdans genomen.
Wij hadden "come what may" van Nicole Kidman en Ewan Mc Gregor uit de film Moulin Rouge : mooie, toepasselijk tekst en niet zo algemeen bekend nummer. Groetjes,Gert
Hoiwij hadden: "Close To You" - absoluut geen bekend nummer maar een prachtige tekst. wij hadden de oude versie van Jeff Buckley en Hall David.Het gaat zo: "Why do birds suddenly appearEvery time you are near?Just like me, they long to beClose to youWhy do stars fall down from the skyEvery time you walk by?Just like me, they long to beClose to you"enz....GroetjesSophie
wij nemen "wat zie ik je graag"van mozaiek maar brian adams met barbra streisand"i finally found someone"vind ik ook heel mooi12-5-2006
Wij nemen From this moment on van Shania Twain. Hele mooie tekst.Mijn vriend zijn broer had dit ook wel als openingsdans 5 jaar geleden, maar ik vind dat je daar absoluut niet naar moet kijken. Je moet je eigen ding doen, anders beklaag je je het toch maar. Bovendien wat is nu dat ééne koppel tussen al die andere koppels? Er zal allicht wel iemand tussen de genodigden zitten met dezelfde openingsdans. Zoveel keuze is er nu ook weer niet.