Terug naar overzicht
hey Wendy, Ook bij mij nog 49 dagen.... Gelukkig in dezelfde situatie als jij en start mijn vakantie vanaf 2 juli. Tijd genoeg dus om nog allerlei zaken verder op orde te brengen! Wat de 1e pas van je kleedje betreft, ik heb gisteren naar de winkel gebeld en mijn kleedje is nu pas binnen (terwijl ook besteld in oktober). Op de vraag wanneer te passen zij de vrouw best te wachten tot 4 weken voor de trouw, om te vermijden dat er nog teveel afgevallen wordt van de stress. Ik moet mijn kleedjes dus de 1e week van juli gaan passen. Ik zou dan ook zorgen dat jij dat ook rond die periode kan gaan passen! Moet jij nog veel doen? Groetjes lindsay
Hier ook nog 49dagen!! Gisteren voor het eerst stress toen we de laatste ontmoeting hadden met de vrouw die onze viering zal leiden! Ik had ook een to-do-list gemaakt en ben die nu kwijt dus zal nog eens goed moeten zoeken! Heel veel moet er hier niet meer gebeuren, het meeste is al gedaan, ook al veel detailkes geregeld want ik ben pas 3weken geleden bevallen van mn 2de dus heb ik ervoor gezorgd dat er veel al in orde was zodat we nu nog even kunnen genieten van ons dochtertje! Ik kijk er zoooooo naar uit, naar 'onze' dag Groetjes,Stephanie
Van mij staan er nog 42 dagen op de teller. Wij moeten nog ringen afhalen,in ondertrouw gaan, de bedankkaartjes maken, lintjes rond de bellenblazers doen, hartjes mooi schikken in mand, mijn schoenen inlopen en nog wat decoratie enzo bestellen. Ik krijg nu echt wel enorme zenuwen. En wij gaan dan ook nog eens op reis van 16 juli tot 27juli naar het zuiden van Frankrijk. En dan nog maar 4 dagen voor het huwelijk pff. En erna gaan we nog eens op reis en dan eens beginnen te zoeken achter ons eigen nestje. Groetjes
Hier ook nog 49 dagen! Ja ik was ook van plan iets te posten op dag 50 maar ben het ook vergeten! Net als jullie sta ik ook in het onderwijs, dus vanaf 1 juli kan ik mij volop op onze huwelijks-doop-viering concentreren. We moeten gelukkig ook niet meer al te veel doen. Wel moeten we nog eens langsgaan bij de bloemist en de fotograaf om een paar dingen af te spreken. Maar dat lukt wel! Stephanie, proficiat met je kindje hé! Combineren jullie dan ook huwelijk en doop? Tine07/08/2010
Hier ook nog 49 dagen!! Aaaah, echt wel heel weinig hé :-)