Terug naar overzicht
Sparrenhof ben ik nog niet geweest ... Lassaut wel. En eigenlijk kan ik daar niet direct iets slecht over vertellen. Eten was erg lekker, zeker in de top 5 waar ik reeds meegegeten heb. Mooie zaal ... tuin ... grote parking ... zeker in de regio is dat een van de betere locaties. Ze hebben een eigen installatie waar elke dj mee uit de voeten moet kunnen, met goed geluid ... dus dat moet de dj niet voorzien.
Ik ken enkel het Sparrenhof, wij zijn daar ook gaan kijken maar hebben uiteindelijk voor een andere zaal gekozen. Het eten is er zeker erg lekker, daar twijfel ik niet aan gezien de reputatie van Ter Venne, maar ik was wat teleurgesteld in de zaal zelf (nogal gewoontjes zoals je zegt, beetje ouderwets zelfs). Bovendien moet je er rekening mee houden dat de muziek niet echt 'luid' kan staan want er ligt een camping vlak achter de zaal, en er zijn naar het schijnt al klachten geweest over geluidshinder dus daar letten ze nu wel op. Groetjes, Sarah
Wij zijn in mei naar een trouwfeest in het sparrenhof geweest.De muziek stond zeker hard genoeg. Er is een geluidsdimmer maar van 95 decibel.Het eten was zeer lekker en de bediening heel vriendelijk. Naar mijn mening een 200% geslaagd feest.
Hoi. Ik werk in Ter Venne en in het Sparrenhof en ben dus misschien bevooroordeeld, maar ik moet de argumenten contra toch weerleggen. Wat betreft de muziek is er inderaad geen probleem, hij kan daar zeker luid genoeg staan. En het interieur is sinds enkele maanden volledig opgefrist. Het eten en de bediening zijn tip top in orde en er wordt aandacht geschonken aan de kleinste details. Je kan er een dag beleven zonder zorgen, je kan gewoon genieten.Ik zelf trouw er deze zomer en kijk er al enorm naar uit.