Terug naar overzicht
Sara ik heb er ook eventjes over gedacht maar ze zijn wel niet goedkoop hé! Ben ook benieuwd naar de reacties/ervaringen.Mira
Zoals eerder gezegd heb ik bij hen geboekt. 't Klopt, ze zijn niet goedkoop (ik heb voor het adagio-arrangement gekozen), maar ik vind dat je die éne speciale dag er ook een tandje voor moet kunnen bijsteken. Groot pluspunt: ze komen het aan huis doen, dus je bent écht op je gemak. In ieder geval: als ik er op mijn trouwdag even schitterend uitzie als na mijn proefsessie zal ik supercontent zijn !!!! Ze werken voornamelijk in de regio rond het Antwerpse maar komen ook verder indien nodig. Ik ben van Brussel en dat vormde voor hen geen probleem (ik dacht dat zij van Boechout waren). In ieder geval: ik kan ze jullie aanraden ! (en néé, ik heb geen aandelen in hun zaak :) )Hoop dat ik jullie hiermee wat verder geholpen heb !Groetjes,Isabelle
HeyIk ben geïnteresseerd... Kan iemand mij de gegevens geven? Website of telnr?BedanktGroetjesVicky09.09.06
Hey Isabelle,Ik ben van Sint-genesius-rode(randgemeente van Brussel)dus dat zal voor hen misschien ook wel lukken. Ik ga in iedergeval met hen contact opnemen! Bedankt om te reageren en geniet nog van je voorbereidingen.Aan Vicky: www.ilviso.be Zo heb ik ze ook teruggevonden.Veel groetjes
Ja sorry dames, was er uiteindelijk hun contactgegevens vergeten bij te zetten. Laten jullie es weten hoe het afgelopen is ? Sara, leuk, dan wonen we uiteindelijk niet zo ver van elkaar. Ik ben van Asse ! Ik zal voor de verplaatsingskosten van Il Viso een klein supplement moeten betalen, maar dat valt goed mee ! Dus Rode zou zéker moeten lukken ! Wanneer trouw je eigenlijk ?Groetjes,Isabelle