TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
julie
28-5-2011
|
18-6-2010 11:34:31
Hey Liselotte,
Ik had hetzelfde probleem. Ik zou gewoon zeggen dat je de gastenlijst hebt bekeken met jouw partner en dat je besloten hebt om het feest toch redelijk klein te houden. Dat je er voor hebt gekozen om alleen vrienden en familie te vragen.
Mijn collega's deden daar niet moeilijk over en begrijpen dat wel.
groetjes,
Julie
|
|
Lieve
4-9-2010
|
18-6-2010 11:45:14
Als je eerst van plan was om ze uit te nodigen, dan zou ik bij dat gedacht blijven.
|
|
Sofie
9-4-2011
|
18-6-2010 12:12:26
Ik zou het ook zo doen, zoals Lieve zegt.
Blijf nu maar bij je eerste gedacht!
niet panikeren, als ze zin hebben om te komen, komen ze, komen ze niet, dan is dat hun probleem
alles komt goed :-)
|
|
Fredie
26-6-2010
|
18-6-2010 12:41:23
Ik begrijp niet zo goed waarom je zegt dat je collega's er sowieso vanuit gaan dat ze komen, terwijl je toch zelf ook van plan was om ze te vragen ? Nu, vanuit hiërarchisch standpunt bekeken, zal je baas liever niet komen. Een baas komt meestal liever niet, o.a. om incidenten te vermijden (de drank, er wordt over het werk gesproken,...). Maar dat moet jullie niet beletten om je collega's te vragen als jullie dat graag willen. Daar zal niemand over struikelen. En de dag dat je je uitnodiging overhandigt aan je baas, kan je bvb zeggen dat je daarmee gewoon wil tonen dat zij welkom is, of ze dan komt of niet. Dat het voor jullie niet denkbaar is om de collega's uit te nodigen en niet haar, ook al weet je dat ze liever niet komt. Zo blijf je vriendelijk tegenover je baas en heb je toch je collega's op je feest.
|
|
Lien
2-7-2011
|
18-6-2010 12:42:37
Ik zou ze ook uitnodigen. Het zijn er uiteindelijk niet zoveel. Ze kunnen dan nog zelf kiezen of ze al dan niet komen. Wij nodigen ook al onze collega's uit voor ons avondfeest.
Nog veel succes!
Groetjes
Lien
|
|
Dorien
23-7-2010
|
18-6-2010 12:50:52
Ik zou ze ook uitnodigen. Dan kunnen ze zelf nog kiezen of ze komen. Dan kunnen ze je nooit verwijten dat je hun niet hebt uitgenodigd. Wij nodigen onze collega's ook uit en dat zijn er in totaal 60 (wel zonder partner want anders is het niet te doen). Voorlopig komt ongeveer de helft...
Succes!
Groetjes!
|
|
Elin
22-5-2010
|
18-6-2010 12:52:52
hey ga helemaal akkoord met fredie. Als je ze zelf wilde uitnodigen en zij willen komen, hou het dan gewoon zo en dan komt het nog goed uit voor iedereen dat de baas niet komt, dat is iedereen toch meer op zijn gemak :-)
|
|
Caroline
4-9-2010
|
18-6-2010 13:02:09
misschien is dit een rare reactie, maar wacht nog maar een beetje af. Je hebt nog bijna een jaar tijd. En op een jaar tijd kan er veel veranderen. Vorig jaar was ik ook van plan om iedereen uit te nodigen (13 personen). We zijn een jaar later, er is heel veel gebeurd en ik nodig er maar 2 meer uit.
Ik zou hier nog niet teveel over piekeren...
|
|
lesley
12-6-2010
|
18-6-2010 14:20:34
als je van in begin van plan was om ze te vragen zou ik bij mijn eerste gedacht blijven en hen uitnodigen. of ze al dan niet komen is dan geheel aan hen.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
18-6-2010 19:55:10
Als je tante of nonkel zou zeggen 'ik kom niet', stuur je die dan ook geen uitnodiging? En iemand die niks zegt, maar nadien zegt dat die niet kan komen, die stuur je wel één? Ik zou sowieso één sturen, of ze nu komen of niet... Jij hebt dan je 'plicht' gedaan en nadien kunnen ze je niets verwijten! Anders is het precies alsof ze sowieso niet mochten komen...
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|