Nu Online
Momenteel zijn er 477 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aanrader 't gravenhof te wijndale torhout

18-6-2010 17:38:25
hey,

Mijn man en ik zijn de 4de juni 2010 getrouwd en we hebben een prachtige dag gehad.
Niet alleen het weer zat mee maar echt alles.

De kers op de taart was onze feestzaal('t gravenhof te wijndale torhout )hij was prachtig en het eten was zooooo lekker, de mensen waren zo vriendelijk en de bediening .De kamers waren ook prachtig .
je kan er geen slecht woord van vertellen.

We zijn vandaag het gaan betalen het is echt waar voor je geld (prijs/kwaliteit) en altijd blijven ze super vriendelijk en ontvangen ze je met open armen.

dit wou ik jullie zeggen zodat jullie misschien ook eens denken aan het gravenhof.

met vele groeten en voor jullie ook een prachtig feest.

Tine Dekeyser

tine
4-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1898

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik18-6-2010 18:25:52

Fijn dit te lezen: Binnen 2 weken is het aan ons, en wij geven ons feest in 't Gravenhof !

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik18-6-2010 18:25:55

Fijn dit te lezen: Binnen 2 weken is het aan ons, en wij geven ons feest in 't Gravenhof !

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik18-6-2010 19:27:38

Wij geven ons feest daar ook, ben blij je berichtje te lezen! Nog een dikke twee maanden...

Welke formule hadden jullie? Wij hebben voor de VIP unique receptie gekozen, ben eens benieuwd daarnaar!

Welke DJ hadden jullie?

isabel
23-10-2010
 Meld misbruik18-6-2010 19:35:24

Wij trouwen er ook in oktober.
Als DJ hebben wij Jeep Musics.
Wij twijfelen nog tussen een gewone receptie en
de VIP unique (want dan ga je direct over naar het hoofdgerecht)
ben es benieuwd hoeveel genodigden hadden jullie en wat was het prijskaartje.

tine
4-6-2010
 Meld misbruik23-6-2010 11:42:12

wij hadden de gewone receptie van 2 uur en de grill +vis het was super lekker en gezellig op die grill we waren met zo'n 100 gasten.
het is echt prijs/kwaliteit en ze zijn zo vriendelijk daar ik zou het direct daar opnieuw doen.

onze dj was jmc hij heeft dat heel goed gedaan.

als je onze openingsdans wil zien: http://www.youtube.com/watch?v=CL9VELux0jk
iedereen vond het de maxx.

vele groetjes en voor jullie ook zo'n prachtige dag

Tine Dekeyser.

ann
7-7-2012
 Meld misbruik24-6-2010 23:02:41

Deze zaal ziet er prachtig uit! Wij zijn volop op zoek naar een locatie en hadden graag willen weten of je voor 70euro/man een menu all-in kan krijgen daar...

Marijn
3-7-2010
 Meld misbruik20-7-2010 16:08:42

Hoi,

Wij hadden onze huwelijkplechtigheid en vip unique receptie en avondfeest in 't Gravenhof te Torhout. In 1 woord: FANTASTISCH! Ik heb zelden in zo'n mooi etablissement geweest. Niet alleen was alles tot in de puntjes geregeld, maar het personeel daar en vooral Stéphanie zijn écht professioneel. Wij hebben enkel en alleen maar moeten genieten van ons feest.

De viering was echt leuk. De ruime en mooie tuin was ideaal, zeker toen de zon door de wolken prikte net toen we er aan begonnen. Mijn bruid liep uit het "romantisch huisje" door het kronkelpaadje door de tuin met voor haar onze 2 bruidskindjes. Een supermooi zicht!
Na de viering begon de VIP Unique receptie met "live cooking fingerfoods". Nog altijd krijgen we hier complimentjes van. De mensen waren vrij te nemen wat ze willen en het werd mooi voor hun neus bereid. Zeker de raqlette is een aanrader, maar eigenlijk was alles van zeer goeie kwaliteit. Dat er dan geen voorgerecht is bij het avondmaal is eigenlijk echt geen probleem want het is eens iets anders en de mensen die enkel naar de receptie komen zijn zeker en vast in de watten gelegd. De hoofdmaaltijd zelf was ook overheerlijk en er werd herhaalde malen langsgekomen voor de repasse. Ook de mensen die wat te laat waren kregen nog mooi hun eigen bord geserveerd aan tafel door de obers. Wij kozen wel om onze eigen wijnen te laten leveren (dus kurkrecht) want dat komt op ongeveer evenveel uit als de 1 na goedkoopste wijn (de goedkoopste moet je niet nemen), en dan kan je zelf bepalen welke wijn je neemt. Het enige probleem met de hoofdmaaltijd is dat je plaats over moet laten voor het dessertbuffet. OVERHEERLIJK: en zeker de chocoladefontijn was een shot in de roos. Ondertussen had onze live band ook hun maaltijd gehad en waren ze klaar voor onze openingsdans.

We hadden wat schrik voor de forfait want het zou de eerste trouw niet zijn waar je in een "poepshieke" zaal zit maar de obers tijdens de forfait nergens te bekennen zijn, maar dat was zeker onterecht. De obers in het Gravenhof liepen constant over en weer en iedereen had snel zijn drank. Dankzij de forfait wisten we ook precies hoeveel alles ging kosten!

Als verassing voor onze ouders hadden we hen een hotelkamer ter plaatse gereserveerd. Wijzelf konden gratis in het "romantisch huisje" in de tuin overnachten en kregen de morgen er op een ruime picknickmand voor de deur. Nog nagenietend van het feest hebben we dan buiten op ons eigen privéteras in de tuin in de zon heerlijk kunnen ontbijten. Het was écht de mooiste dag van ons leven en ik raad iedereen het Gravenhof aan! www.gravenhof.com .

Wendy
20-12-2014
 Meld misbruik8-7-2013 11:22:24

Hoi

wij gaan vanavond gaan kijken naar het gravenhof. iemand enig idee wat het kost per persoon voor een hele avond?

grt
wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info