Terug naar overzicht
dat is de Wagner Wedding march. Groetjes
Daar wij een sopraan en organist hebben die normaal alleen klassieke muziek doen, hebben wij toch wat andere muziek gezocht, moet alleen nog door hen bevestigd worden dat het goed is. En we moesten zelf de partituren zoeken. Intredelied: Wedding March van Wagner (wat je dus ook zelf vroeg, het leek me leuk om zo binnen te komen, wel met de mama) Tussenlied: Polovetsian Dances uit Prince Igor van Borodin Huwelijkslied: She van Elvis Costello Tussenlied: eventueel L'amour en héritage van Nana Mouskouri (we weten nog niet of dit met de tijd gaat lukken) Communie: Nocturne van Secret Garden en Come What May uit Moulin Rouge Slotlied: Brindisi uit La Traviata van Verdi Uittredelied: Alleluja uit Exsultate van Mozart
intrede: Seashell (Scala) intrede bruid: Voor haar (Gene Thomas) vergeving: Jardin Secret (Pierre Rapsat) tussenzang: someone like you (jekyll & hyde) na homilie: perhaps love (john denver) tekenen register: nothing else matters (metallica) offerande: hallelujah (leonard cohen) communie: yellow (coldplay) - eres tu (mocedades) - zo verliefd (Laura) slotlied: feels like home (the notebook) uittrede: Ik hou van u (stijn meuris)
Hoi Vicky, wij zijn ook nog niet helemaal rond met de muziek, maar onderstaand wat we al wel hebben: intrede bruid met papa: Serenade to Spring van Secret Garden eerste tussenzang: Santa Lucia van Bruno Venturini tweede tussenzang: Amazing Grace gezongen door mijn zusje tekenen register: nog niet bepaald tijdens communie: the Blessing van Celtic Woman en Halleluja van Lisa na de bezinning voorgelezen door mij: Just the way you are van Billy Joel gezongen voor mijn zusje gang naar het Maria altaar: She van Charles d'Aznavour uittrede: nog niet bepaald Groetjes, Émely