Nu Online
Momenteel zijn er 344 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een beetje van alles

18-6-2010 20:51:27
Hey,

de tijd dringt, er staan nog 6 dagen op de teller, en ik heb nog een aantal dingen te regelen.

Ik ben nog op zoek naar een originele manier om ons bruidskindje (22 maanden oud) met de ringen tot bij ons te komen.
Hebben jullie hiervoor ideeën?

Ik moet ook nog een speld/broche gaan halen om mijn sleep subtiel weg te werken op de dansvloer.

Ik moet nog de wegwerpcamera's halen om op de tafels te leggen.
Iemand een idee waar die vrij goedkoop zijn, zonder dat het echt brol is?
En ik weet ook nog niet waar ik deze gewoon op cd-rom kan laten zetten zonder af te drukken.

Een kousenband ontbreekt ook nog op mijn lijstje.
Mijn plan was om deze op het feest weg te gooien, zoals we dat ook met het trouwboeket gaan doen.
Maar ik draag ook jartellen, dus dat zal mss niet lukken.
En we weten ook nog niet wanneer we het boeket en de kousenband dan gaan weggooien. Mss ipv de vermenigvuldigingsdans? Want we zijn niet echt van het dansende type.
Zijn er suggesties?

En ik kan zo nog wel even doorgaan met mijn lijstje, maar dit zijn de dringendste zaken.

Please help...

Anika
25-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1193

eline
20-5-2011
 Meld misbruik18-6-2010 21:36:51

goedkope kodak in het kruidvat

Jolien
5-3-2011
 Meld misbruik18-6-2010 21:38:11

Kousenband in de AVA voor maar 4 euro ofzo !
Ik heb er daar ene gekocht !

Wegwerpcamera's vind je misschien in de Action of Blokker...

Succes nog !

isabel
23-10-2010
 Meld misbruik19-6-2010 16:07:10

Wegwerpcamera's in boekenvoordeel.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...