Nu Online
Momenteel zijn er 480 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GEZOCHT: origineel thema!!

18-6-2010 21:19:36
De zaal ligt vast... nu nog een leuk en origineel thema zoeken om alles aan elkaar te breien!!
Landen en reizen zag ik al vaak. Leuk, maar niet voor ons.
Bloemen,
kruiden,
...

Ik zoek echt iets origineels. Ideetjes zijn meer dan welkom!

Bedankt alvast!!

tine
20-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1424

eline
20-5-2011
 Meld misbruik18-6-2010 21:34:05

hoi tine

ons thema is disco!!!!

eline 

Sander

Meld misbruik19-6-2010 12:11:14

Wij hebben als thema een boeket bloemen genomen:Elke tafel heeft zijn eigen bloem-soort en onze tafel is dan het boeket van alles samen.
Zo hebben we elke tafel enkele bloemen gelegd en krijgen de mensen die opgespeld.
Alles samen is dan een groot boeket en onze ere-tafel ook.
Het idee kwam van een vriend en was wel leuk gevonden.
Idee's heb je ook op www.flowers.nl .

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-6-2010 14:39:02

Heb je hobby's of interesses? Misschien in die richting zoeken? Of mss iets in verband met jullie werk? Of...?

@Sander: Lees het berichtje eens goed, liefst geen bloemen of kruiden. ;-)

Wendy
23-12-2010
 Meld misbruik20-6-2010 14:44:03

wij trouwen rond kerst dus ons thema is kerst :) misschien lente ofzo voor jullie? :-)

eline
14-5-2010
 Meld misbruik20-6-2010 16:19:17

Ik weet niet van waar je bent, maar wij zijn van West-Vlaanderen. Wij hadden tot de week voor het feest nog geen idee hoe we de tafels gingen noemen. Maar op de laatste knip hadden we een idee, West vlaamse gezegden.
We hebben wel enorm getwijfeld of dit wel ging goed komen, maar het paste bij ons thema humor. Achteraf gezien was het super! Het leuke is dat je ze moet luidop lezen, anders begrijp je het soms niet en dat gaf wel al een leuke entree als ze hen kaartje kregen.

Enkele namen:

Eretafel: Preus lik 40
Andere tafels:
tzwin deur de bjèten
hif moar goaze
kittekedoar
tétitatutè
kere keer were

Lindsey
18-6-2010
 Meld misbruik21-6-2010 19:39:19

Ons thema was film.
Elke tafel was een andere film en de mensen kregen bij het binnen komen een cinematicket waarop hun plaats vermeld stond

tine
20-5-2011
 Meld misbruik21-6-2010 21:30:36

Eline,
wij zijn inderdaad van west-vlaanderen en ik vind het super origineel!!

alvast bedankt voor alle reacties!! Ze zijn nog altijd welkom! We hebben de knoop nog niet doorgehakt!

Stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik27-6-2010 20:50:44

hey,

wij hadden eerst aan het wk voetbal gedacht en elke tafel een naam van een land geven, maar dachten dan, weeral landen.
we willen iets met ambiance, en daarom nemen we dansfilms, en bij het binnen gaan, roepen we tafel per tafel af, en bij vb tafel Footloose, gaan we het liedje footloos laten afspelen.
heb dit eens gezien op een trouw maar met thema landen, en vb spanje speelden ze het liedje eviva espana, en iedereen ging al dansend aan tafel, was echt super tof.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...