Terug naar overzicht
het is mss makkelijk om even te zeggen wat je wel allemaal al hebt geregeld en dan kunnen we eventueel aanvullen. grootste dingen die je zeker niet mag vergeten: kledij ( voor jou, je toekomstige en eventuele bruidskindjes) bruidsboeket kapper make-up vervoer gemeentehuis kerk fotograaf zaal traiteur dj zaaldecoratie ( indien je dit zelf moet doen) bijhouden gastenlijst opstellen tafelverdeling bloemen, kerkdecoratie,.... rode loper ringen, ringkussentje ( indien nodig) fotolocaties zoeken en eventueel nagaan of je er wel zeker terecht kunt! eventueel een lunch regelen voor de suite pff dat zijn de dingen die me zo onmiddelijk te binnen schieten
dan zal ik maar verder aanvullen wat mij nog te binnen schiet:muziek voor in de kerkmisboekjeopeningsdans en eventuele danslessenschoenenvideograafhuwelijkslijsthuwelijksreismenu kiezenhuwelijkskaarslingeriebedankjes voor ouders, getuigen, bruidskindjes, ...notarisenveloppe doosgastenboekuitnodigingengetuigen vragen kan zo nog een tijdje doorgaan. het hangt er een beetje vanaf welke stijl je aan je trouwfeest geeft. het ene koppel wil wat meer dan het andere. nog veel geluk en euh niet te veel stressen!sophie